ناصرایمانی، فعال سیاسی در گفت‌وگو با نامه نیوز با اشاره به فرصت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری و برنامه وحدت اصولگرایان گفت: اصولگرایان در انتخابات گذشته توانستند تا حدود زیادی به وحدتی که مد نظر داشتند برسند، صرف نظر از نتیجه‌ای که به دست اما این اتحاد رو می توانستیم مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: برای انتخابات سال آتی نیز جریان اصولگرایی تلاش می‌کنند تا همانند سال ۹۴ به وحدت و بر روی یک یا دو گزینه به اجماع برسند، البته همه این امور نیازمند زمان است.

ایمانی با بیان اینکه اصولگرایان و پایداری‌ها تجربه وحدت دارند، خاطرنشان کرد: این اتفاق را در انتخابات مجلس نیز مشاهده کردیم که همه باهم بر سر گزینه‌های مناسب به اجماع رسیدند.

اصولگرایان و تلاش برای وحدت

وی با اشاره به سخنان پایداری‌ها مبنی بر معرفی یک گزینه برای انتخابات ، تصریح کرد: در مورد انتخابات ۹۶همه گروه و احزاب اصولگرا همواره اعلام می‌کنند که یک گزینه برای انتخابات مد نظر دارند و این امر نیز طبیعی است. احزاب زیر گروه، گزینه مورد نظر خود را به شورای مرکزی اعلام می‌کنند و شورا نیز پس از بررسی در نهایت با اجماع اکثریت، یک یا دو کاندیدای نهایی را برای انتخابات معرفی می‌کنند.

ناصرایمانی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان در انتخابات آینده از گزینه‌های ناشناخته استفاده می‌کنند یا خیر، گفت: احتمالش زیاد است که این اتفاق رخ دهد، زیرا این مورد دارای محاسن بسیاری است از جمله اینکه اصولا چهره جدید از سوی مردم مورد توجه و استقبال بسیاری قرار می‌گیرد.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: جلب توجه‌ای که چهره جدید می کند را چهره‌های شناخته شده ندارن و ما در انتخابات ۷۶ و ۸۴ شاهد این اتفاق بودیم.

ایمانی در خصوص شانس حسن روحانی در انتخابات ۹۶ گفت: شانس روحانی را در ۴ سال دوم نسبت به روسای جمهور گذشته بسیار کمتر می‌بینم و بعید می‌دانم در این فرصت کم بخواهد کاری از پیش ببرد مگر اینکه تبلیغات گسترده ای را در دستور کار خود قرار دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.