به گزارش ایسنا، سید حسن حسینی شاهرودی خاطر نشان کرد: امشب به میزبانی بانک ملی اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی برای بررسی مطالبات بانک‌ها نقطه نظرات مدیران عامل در خصوص قانون بانکداری اسلامی که در کمیسیون اقتصادی در حال تدوین است، شرایط مرتبط با سود بانکی استماع خواهد شد. همچنین آخرین وضعیت تعهدات بانک‌ها بر اساس قوانین توسعه‌ای و موانع و مشکلات نظام بانکداری در جلسه امشب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی همچنین در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: جلسه کمیسیون اقتصادی در دو بخش قرار بود برگزار شود که در بخش اول موضوع طرح سوال از وزیر در دستور کار قرار داشت که به دلیل عدم حضور وزیر این بخش از جلسه برگزار نشد و پس از آن جلسه کارگروه بررسی FATF آغاز شد.

نماینده شاهرود افزود: جلسه عصر امروز با حضور مدیر کل مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، قائم مقام بانک مرکزی و مدیران وزارتخانه‌های اقتصاد و اطلاعات برگزار شد و ابعاد مختلف FATF مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد جلسات بعدی نیز همچنان تداوم پیدا کند .

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم طی دو هفته آینده گزارش کار گروه FATF کمیسیون اقتصادی برای طرح در جلسه علنی مجلس نهایی شود و زوایای مختلف FATF راهکارها و پیشنهادات و همچنین بایدها و نبایدهای عضویت در این پیمان بین المللی مورد بررسی قرار گرفته و در گزارش نهایی ذکر شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.