به گزارش مهر، کیانوش رستمی در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در دانشگاه صنعتی شریف گفت: بسیار خرسندم و افتخار می کنم که من را به این مراسم دعوت کرده اند.

وی تاکید کرد: شهدای مدافع حرم افتخار کشور ما هستند و من از اینکه این سعادت را دارم که در کنار خانواده عزیز این شهدا باشم خوشحالم و امیدوارم بتوانیم سهمی کوچک برای شاد کردن خانواده شهدای مدافعان حرم داشته باشیم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که سقف آرزوهایتان پس از قهرمانی در المپیک ۲۰۱۶ به پایان رسیده است گفت: هرگز چنین چیزی نیست و آرزوهای من تمام شدنی نخواهد بود و باید بگویم که تمرینات هوازی را برای المپیک ۲۰۲۰ شروع کرده ام و تلاش می کنم بتوانم با تمرینات منظمی که تا المپیک انجام می دهم بتوانم باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در المپیک ۲۰۱۶ و دعای خیر مردم توانستم به مقام قهرمانی برسم و امیدوارم باز هم مردم مرا در کنار خود ببینند و با دعای خیرشان زمینه ساز موفقیت من در المپیک ۲۰۲۰ باشند.

رستمی در پاسخ به این پرسش که پدرتان گفته است شما باید بعد از المپیک ۲۰۲۰ ازدواج کنید، گفت: پدرم این صحبت را به شوخی کرده اما از من خواست تا المپیک بعدی تنها تمرکزم را برای تمرینات و مسابقات بگذارم و بعد از المپیک و کسب مدال زندگی جدیدی را آغاز کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ورزشکاران ما در عرصه های ملی موفق باشند و بتوانند برای کشورشان افتخارآفرینی کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.