«مجتبی رحماندوست»، دبیر کل سابق جمعیت دفاع از ملت فلسطین و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اسناد تازه منتشرشده سایت آمریکایی «ویکی‌لیکس» مبنی بر همکاری ضد ایرانی رژیم صهیونیستی و آل سعود برای ساخت پایگاهی نظامی در عربستان برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران، با اشاره به نقش سعودی‌ها در حفاظت از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر ارتباط ریاض با تل آویو غیر از حالت فعلی بود، جای تعجب داشت.

وی با توجه به جایگاه قاهره و ریاض در بقای صهیونیستها گفت: مبارک در مصر و آل سعود در عربستان شانه‌هایی بودند که در زیر پاهای رژیم صهیونیستی قرار داشتند. اگر رژیم‌های مبارک و آل سعود نبودند، رژیم صهیونیستی به این اندازه امکان پیشبرد اهداف خود در منطقه غرب آسیا را نداشت. این رژیم‌ها عامل تحقق برتری طلبی صهیونیستها شدند. گرچه مبارک سقوط کرد؛ اما السیسی نیز همان رویه پیشین مبارک را ادامه داده است.

دبیر کل سابق جمعیت دفاع از ملت فلسطین با یادآوری خصومت ریاض با جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت: عربستان سعودی در حال حاضر نه تنها ماهیت ضد ایرانی خود تداوم می‌بخشد، بلکه اقداماتی را که پیش از این در خفا انجام می‌داد، آشکار کرده است. آل سعود اکنون اقدامات ضد بشری مانند لشکرکشی به بحرین و حمله به یمن را مرتکب شده است. فعالیتهای ضد ایرانی عربستان نیز در طول سال‌های گذشته طبیعی تلقی می‌شود.

وی اقدامات رژیم صهیونیستی را نیز برگرفته از پروتکل‌های بیست‌وچهار گانه آنها خواند و گفت: صهیونیست‌ها از ابتدا با غصب اراضی فلسطین اشغالی شعار از نیل تا فرات را مطرح کرده‌اند. نگاهی به پروتکل‌های بیست‌وچهار گانه در صد سال گذشته اقدامات آنها را ترسیم می‌کند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با توجه به ادعای صهیونیست‌ها نسبت به پروتکل‌های بیست‌وچهار گانه تأکید کرد: صهیونیستها بعضاً برای تبرئه خود ادعا می‌کنند که این پروتکل‌ها مستند نیستند؛ اما آنها در طول چندین دهه بعد از سال ۱۹۴۸ که این رژیم در سازمان ملل به رسمیت شناخته شد، دقیقاً پروتکل‌های گفته‌ شده را اعمال کرده‌اند. بر این اساس صهیونیستها در صورت عدم پذیرش پروتکل‌های بیست و چهارگانه نیز بدان عمل می‌کنند.

وی همکاری ضد ایرانی رژیم صهیونیستی و آل سعود را نیز ثابت‌شده دانست و یادآور شد: اسناد تازه منتشرشده سایت آمریکایی «ویکی‌لیکس» مبنی بر همکاری ضد ایرانی رژیم صهیونیستی و آل سعود برای ساخت پایگاهی نظامی در عربستان برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران در حالی افشا شده که همکاری بین صهیونیستها و سعودی‌ها پیش از این نیز قطعی بود؛ چراکه در طول سالیان گذشته شناخت لازم از این رژیم‌ها حاصل شده است.

رحمان‌دوست با اشاره به چالش نهایی جهان اظهار داشت: درگیری نهایی تاریخ از طرف دو لشکر رقم خواهد خورد. صهیونیسم بین‌الملل و حامیان آن در یک طرف این درگیری قرار دارند و فرزندان خمینی در طرف دیگر آن قرار می‌گیرند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.