به گزارش انتخاب، عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص کاندیدای جامعه روحانیت در انتخابات آینده ضمن تاکید بر اینکه هنوز کاندیدای روحانیت مبارز نهایی نشده است در خصوص رویکرد جبهه پیروان خط امام در انتخاب کاندیدای اصولگرایان که گفته شده قرار است حول محور جامعه روحانیت مبارز شکل بگیرد گفت: در این باره توافق اصولی بین جبهه پیروان خط امام و جامعه روحانیت مبارز وجود دارد اما از نظر مصداقی هنوز توافقی حاصل نشده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفتگو با انتخاب در خصوص گفته های باهنر در مورد انتخاب سلبی کاندیدای ریاست جمهوری اصولگرایان در انتخابات آینده و حذف افرادی که شکست خورده و صلاحیت کاندیداتوری ندارند نیز گفت : در مورد این که روش حذفی روش روحانیت مبارز باشد یا خیر به نتیجه نهایی نرسیده ایم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد که این مساله در مورد احتمال کاندیداتوری قالیباف نیز صدق میکند و جامعه روحانیت در مورد مصادیق کاندیداها هنوز وارد بحث نشده است .

عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص اظهارات اخیر دبیر کل جبهه پیروان خط امام در مورد اینکه کاندیدایی که مد نظر این جبهه است قطعا نباید سابقه شکست در دوره های قبل را داشته باشد نیز گفت : نظر آقای باهنر محترم است اما جامعه روحانیت هنوز در این مورد بحثی نکرده است .

او در نهایت تاکید کرد در جامعه روحانیت هنوز به هیچ نتیجه ای در مورد کاندیدای احتمالی اش نرسیده.

ابراهیمی در مورد تغییرات در کابینه دولت نیز اظهار کرد: تغییرات به عمل آمده در دولت با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده تا پایان دوره آقای روحانی، چیزی را عوض نخواهد کرد و راه به جایی نمی برد.

او افزود: این تغییرات شاید با اهداف تبلیغاتی صورت گرفته باشد که از این جهت شاید برای دولت خوب باشد. دولت شاید این تغییرات را برای آینده انجام داده باشد اما من فکر نمیکنم در این مدت کوتاه راه به جایی ببرد.

ابراهیمی با بیان اینکه تغییر وزرای کابینه، مشکلات اقتصادی و رکود را حل نخواهد کرد گفت: معلوم نیست دولت این مسائل را چگونه می‌خواهد حل و فصل کند. واقعیت این است که دولت عقب ماندگی های خود را با توجه به زمان کم باقی مانده تا انتخابات نمی‌تواند جبران کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.