به گزارش مهر به نقل از انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، میثم رضایی، گفت: بر اساس بخشنامه ای که از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده، وادات خودروهای آمریکایی حتی در برندهایی که اعمال مالکیت آنها خودروهای کره ای و ژاپنی است و در آمریکا تولید می شود، ممنوع است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، با بیان اینکه انتشار این اخبار برای مشوش کردن بازار انجام می‌شود، تصریح کرد: امریکا برای ما خط قرمز بوده و خواهد بود و اگر برای ما محرز شود که شرکتی به واردات خودروهای تولید آمریکا حتی از طریق کمپانی‌های کره‌ای و ژاپنی اقدام کند، از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد شد و موضوع به مقامات قضایی اطلاع داده می‌شود. وی تصریح کرد: ورود خودروهای آمریکایی مغایر با مقررات قانونی کشور است و این شایعات تا زمان تعیین تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت صحت ندارد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، با تاکید براینکه همه ما سربازان رهبری معظم انقلاب بوده و از فرامین معظم‌له تبعیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ورود هر نوع کالایی که در کشور آمریکا تولید می‌شود، برای ما خط قرمز بوده و واردات آن ممنوع است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.