به گزارش فارس احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا روز دوشنبه هوای مازندران به‌صورت نیمه ابری تا ابری پیش‌بینی می‌شود و انتظار داریم در غرب استان شاهد بارش‌های پراکنده باشیم.

وی بیان کرد: از دوشنبه شب تا روز چهارشنبه با تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: در مناطق غربی مازندران بارش‌ها از میزان بیشتری برخوردار است.

اسدی به کاهش دمای هوای مازندران در این مدت اشاره کرد و افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری هوای نسبتاً سردی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مناطق کوهستانی مازندران طی این مدت به‌صورت مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود و با کاهش دید همراه است، اضافه کرد: در مناطق سردسیر و کوهستانی علاوه بر بارش باران ریزش برق دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: بیشینه دمای امروز مربوط به بندر امیرآباد ۲۲ و شهرهای ساری، قائم‌شهر، بابلسر و دشت‌ناز با ۲۱ بوده و کمینه دما صبح امروز از بلده با صفر درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران فردا نسبتاً مواج، فردا شب افزایش موج و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.