به گزارش فارس از شرق استان تهران، احمد اصغری‌مهرآبادی عصر امروز در جلسه‌ای با نمایندگان متقاضیان مسکن مهر و مسؤولان شهرستان پردیس اظهار کرد: هفته گذشته با مسؤولان بانک مسکن جلسه‌ای برگزار و مقرر شد، تمام ۳۰ میلیون تومان در پردیس بدون شرط و پیش‌شرطی پرداخت شود که این مورد صورت‌جلسه شده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: متقاضیان مسکن مهر نیز باید آورده خود را تکمیل کنند تا بتوانیم تعداد واحدهای بیشتری را در فاز هشت شهر جدید پردیس به اتمام رسانده و افتتاح کنیم.

اصغری‌مهرآبادی اضافه کرد: امروز به همراه متقاضیان بازدیدی از فاز سه پردیس انجام شد که بخشی از این فاز طرح خودمالکی و بخشی دارای قرارداد ۹۹ ساله است؛ مشکلات ریز و درشتی در این فاز وجود داشت که با طرح این موارد به رفع نواقص و مشکلات پرداختیم.

وی تصریح کرد: در فاز سه پردیس بلوک‌هایی وجود داشت که تاکنون تحویل داده نشده بود و این به دلیل اختلافات شرکت عمران و سازنده رخ داده که مقرر شد با برگزاری جلسه و بررسی و تعیین آخرین قیمت‌ها و اعلام آن، این بلوک‌ها نیز تحویل شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در خصوص مبلغی که امروز به پیمانکاران فازهای مختلف پردیس کمک شد، گفت: امروز یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای پیشرفت بیشتر پروژه‌ها اهدا شد اما مشخصاً حضور متقاضیان نقطه قوت این بازدید بود که از همراهی متقاضیان صمیمانه تشکر می‌کنم؛ زیرا این همکاری است که کارها را رو به جلو خواهد برد.

اصغری‌مهرآبادی در ادامه اظهار کرد: بحث روشنایی تونل دسترسی فاز ۱۱ نیز از دیگر موارد مطرح شده بود که با توجه به مشکلات پیمانکار به دلیل دیده نشدن بیمه و مالیات در قرارداد، با ارائه راهکار موقت به دنبال برق‌دار کردن این تونل‌ها هستیم که طی دو هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: در فاز پنج پردیس، بحث آماده‌سازی و محوطه‌سازی این فاز فعال بود و به همین دلیل برای فعال بودن این پروژه با وجود اینکه اینکه مبلغ یارانه دریافت نشده است، مبلغی به این فاز اختصاص یافت.
وی ادامه داد: تا پایان امسال و در صورت همکاری متقاضیان و واریز سهم آورده خود، بخش جنوبی فاز پنج پردیس آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز چهارشنبه طی جلسه‌ای هشت‌ساعته با حضور نماینده‌های متقاضیان، تعدادی از متقاضیان و پیگیری‌کنندگان پروژه‌های مسکن مهر داشتیم، تمام مواردی که وجود داشت، مطرح شد و موردبررسی قرار گرفت و طی آن جلسه از بنده دعوت شد تا امروز با حضور متقاضیان از مسکن مهر پردیس بازدید کنیم.

اصغری‌مهرآبادی تصریح کرد: در این جلسه متقاضیان عدم سرعت در تکمیل واحدهای مسکونی، تحویل و نواقص پروژه‌ها را مطرح کردند که امروز متقاضیان و ساکنان مسکن مهر در فازهای مختلف مشکلات خود را با صبر و تأمل اعلام کردند که دستورات لازم برای رفع این مشکلات موجود مانند وضع داخلی بلوک‌ها، موتورخانه، فضای سبز، راه و ... صادر شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.