به گزارش ایسنا، در دومین از ماه آبان ۱۳۹۵ اتفاقات مختلف دیگری را در ورزش شاهد بودیم. ناراحت کننده‌ترین آن مربوط کشتی و والیبال است که تماشگران نقش اصلی را خبرساز شدن این دو رشته ایفا کردند. فوتبال، وزنه برداری، تیراندازی دیگر رشته های خبرساز در یکشنبه بودند.

برخی از این خبرها در ادامه آمده است که با کلیک بر روی تیتر هر خبر، متن کامل آن نیز در دسترس است:

درگیری خونین در حاشیه رقابت‌های کشتی

در جریان درگیری شدید میان تماشاگران در رقابت‌های کشتی استان البرز، سه نفر زخمی شدند و به اموال سالن کشتی نیز خسارت جدی وارد شد.

تبعیض عجیب در فدراسیون فوتبال/ ۵ نفر از ۴۲ بازنشسته حقوق گرفتند

در حالی که مطابق اخطار اجرایی سازمان بازرسی کل کشور افراد بازنشسته و دو شغله مشغول به فعالیت در فدراسیون فوتبال باید از سمت خود کناره‌گیری می‌کردند و به آنها قانونا ًنباید از این ماه حقوق پرداخت می‌شد اما در اتفاقی جالب فدراسیون فوتبال به ۵ نفر از مجموع ۴۲ نفر مشمول این قانون در مهر ماه حقوق پرداخته است که این موضوع با اعتراض‌ ۳۷ نفر حقوق نگرفته‌ همراه شد.

سلطانی فر تغییر معاونان وزارت ورزش را تکذیب کرد

مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با تکذیب شایعه تغییر معاونان این وزارتخانه گفت: هدف همه ما باید حفظ آرامش و کمک به ورزش و جوانان و پیشبرد برنامه‌ها باشد و قطعاً رواج شایعاتی از این دست تنش‌زا خواهد بود.

بلاتکلیفی "تیرانداز"‌ها در فاصله ۴۰ روز مانده تا قهرمانی آسیا

با پایان المپیک، قرار داد لازلو سوچک سرمربی مجاری تیم ملی تفنگ نیز به پایان رسید و او با بی‌مهری‌های فدراسیون تیراندازی کوله‌بار سفر بست و راهی کشورش شد. کش و قوس‌های فدراسیون تیراندازی برای انتخاب مربی تیم ملی در فاصله ۴۰ روز مانده تا قهرمانی آسیا تمامی ندارد. فدراسیون گزینه جدیدی نیز برای هدایت تیم معرفی نکرده و بیشتر روی بازگشت لازلو پافشاری می‌کند.

فحاشی با چاشنی والیبال در افتتاحیه لیگ ایران

بازی پیکان و شهرداری ارومیه اولین و البته حساس‌ترین بازی هفته اول لیگ برتر والیبال بود. قبل از بازی همه منتظر روبه رو شدن سعید معروف با تیم پیشین خود یعنی شهرداری ارومیه بودند تا ببینند تماشاگران ارومیه‌ای چه رفتاری با معروف دارند. از اواسط ست نخست به دلیل رفتار برخی از بازیکنان ، شعارهای تماشاگران ارومیه ای از تشویق تیم خود خارج شد و رنگ و بوی اهانت گرفت. بازیکنان دو تیم نقش مهمی در ایجاد این جو نامناسب در سالن مسابقه داشتند.

بازی دو سر باخت برای وزنه برداری ایران

به دنبال اعتراض مسئولان وزنه‌برداری ایران به هیات ژوری در المپیک ریو و هک شدن سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری توسط کابران ایرانی، فدراسیون جهانی خواستار عذرخواهی رسمی ایران شد. در این اتفاق نداشتن ارتباط قوی و جایگاه تاثیر گذار در فدراسین جهانی نیز بیش از هر چیزی به چشم آمد زیرا ما معتقدیم حقی از ما گرفته شده اما حتی نتوانستیم آن را به اثبات برسانیم. اگر واقعا اعتراض به آن شکل به هیات ژوری جواب نمی داد این وظیفه مسئولان فدراسیون بود تا جلوی اعتراض ورزشکار و مربی به ژوری را بگیرند تا حداقل بعدا دیگر مجبور به عذرخواهی نشویم.

اقتصاد مقاومتی در پرسپولیس؛ از حرف تا عمل

طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در اظهاراتی جالب عنوان کرد مدیران باشگاه‌ها باید نگاهی درآمدزا داشته باشند و هزینه‌گرا نباشند. اما اشاره نکرد باشگاه بزرگ پرسپولیس در بحث اقتصاد مقاومتی چه اقدام و عملی انجام داده است؟

طاهری تنها عنوان کرد که گاهی اوقات برخی از بازیکنان که با ما قرارداد دارند می‌بینیم که به آنها نیاز نداریم و قراردادشان را فسخ می‌کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.