به گزارش خبرآنلاین، یونیلیور از سال ۱۳۸۲ در ایران حضور داشته و با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیون یورو در این کشور با حضور برند‌هایی مانند لیپتون، سیگنال، لوکس، داو، دامستوس و سیف فعال بوده است.

پال پولمن اظهار داشت: « بازار ایران با توجه به پتانسیل بسیار بالا برای پیشرفت و نیز استعداد‌های جوانش، همواره از جذابیت و اهمیت خاصی برای یونیلیور برخوردار بوده و خواهد بود. هدف ما این است تا با تکیه بر یک دهه حضور خود در ایران، بر پایداری و توسعه کسب و کار و نیز سرمایه گذاری خود بیافزاییم».
شرکت یونیلیور واردات محصولات خود را به ایران در سال 1380 آغاز نمود. در سال 1382 این شرکت، بعنوان یک نهاد حقوقی با اسم «یونیلیور ایران» بطور رسمی کسب و کار خود را در ایران تنها با 5 کارمند آغاز کرد و در همان سال، کارخانه خود را در قزوین احداث نمود. خط تولید کارخانه قزوین در سال 1384 با تولید صابون لوکس فعال گردید و به دنبال تولید صابون لوکس، تولید محصولات دیگر از جمله شامپوهای سان سیلک و کلیر، خمیر‌ دندان‌های سیگنال و کلوز آپ و چای لیپتون و سیف، دامستوس آغاز شد.
امروز یونیلیور ایران ۳۳۶ کارمند دارد.

پس از اتمام مراسم افتتاحیه و ملاقات با ۳۳۶ کارمند یونیلور ایران، پال پولمن، در دانشگاه تهران و برای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.