به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست، دونالد ترامپ - نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا - روز گذشته (شنبه) در حالیکه بار دیگر به هواداران خود درباره امکان وقوع یک تقلب گسترده در انتخابات هشدار داد، در ادامه با خنده به آنها گفت اگر در انتخابات امسال کسی بخواهد با تقلب به او رای دهد، او مشکلی با این مسئله ندارد!

نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان که تاکنون بارها در سخنرانی‌های خود سلامت انتخابات آمریکا را زیر سوال برده است، در یک تجمع انتخاباتی شبانه در کلیولند با لحنی نه چندان جدی خطاب به هواداران خود گفت: "کسی نمی‌داند. شاید در انتخابات امسال به نفع من هم آرای تقلبی به صندوقها ریخته شود و من مشکلی با این مسئله ندارم! شاید شما فکر کنید این حرفها به ضرر من باشد؛ اما مشکلی نیست اگر کسی می‌خواهد به نفع من تقلب کند، بگذارید کارش را انجام دهد."

با این حال، ترامپ در ادامه بار دیگر در ادامه اظهارات اخیر خود علیه نظام انتخاباتی آمریکا مدعی احتمال تقلب گسترده در انتخابات شد و گفت: "تقلب در انتخابات موضوعی است که همه درباره آن صحبت می‌کنند اما هیچکس آن را باور نمی‌کند. سیاستمداران ما همه می‌گویند هیچ تقلبی در کار نیست و همه این حرفها توهم است؛ اما باور کنید که نظام انتخاباتی ما سالم نیست و در آن تقلب می‌شود."

وی چندی پیش نیز مدعی شد دموکراتها با استفاده از مدارک شناسایی افراد فوت شده در انتخابات به نفع نامزد موردحمایت خود رای می‌دهند. میلیاردر آمریکایی همچنین بارها گفته است به دلیل ضعف قوانین انتخاباتی در برخی ایالت‌ها، دموکرات‌ها از مهاجران غیرقانونی که فاقد هرگونه اوراق هویتی هستند برای رای دادن استفاده می‌کنند و برخی رای‌دهندگان نیز در چندین صندوق یا حوزه انتخاباتی مختلف‌ اقدام به رای دادن می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.