به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تمامی این زنان را "دروغگو" خطاب کرد و گفت: دموکرات‌ها این اتهام زنی‌ها را رهبری کرده‌اند.

این تهدید صریح ترامپ درخصوص شکایت از مدعیان زن، سخنرانی‌اش در گیتزبرگ را تحت‌الشعاع قرار داد؛ سخنرانی که به گفته کمپینش فرصتی برای ترامپ بود تا فهرست اقداماتی را که می‌خواهد در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری‌اش انجام دهد، اعلام کند.

ترامپ گفت: زمانی‌ که انتخابات تمام شود، از تمامی این این دروغگوها شکایت خواهد شد. من کاملا پیگیر این موضوع هستم.

این در حالی است که هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: پس از سه مناظره دیگر به پاسخ دادن به اظهارات ترامپ فکر نمی‌کنم و اجازه می‌دهد مردم میان آنچه او پیشنهاد می‌دهد و ما پیشنهاد می‌دهیم، تصمیم بگیرند.

این اظهارات ترامپ درباره زنان پس از آن مطرح شد که شکایت‌های متعددی از رفتار ناشایست وی با زنان صورت گرفت.

ترامپ بدون ارائه سند و مدرکی گفت: هر زنی که برای خدشه دار کردن به کمپین من پا پیش می‌گذارد، دروغ گفته است. کلینتون یا کمیته ملی دموکرات‌ها این زنان را رهبری کرده‌اند.

ترامپ در جریان این سخنرانی متعهد شد تا محدودیت‌ها بر تولید انرژی داخلی را رفع کند، چین را یک شیاد پولی خطاب کرد و متعهد مذاکره مجدد درباره توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی موسوم به نفتا شد.

وی گفت: این تعهد من به شما است و اگر این اقدامات را انجام دهیم، بار دیگر دولتی برای مردم خواهیم داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.