جهانبخش محبی‌نیا، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص آخرین وضعیت اصولگرایان و برنامه وحدت آن‌ها گفت: من به عنوان کارشناس و نه به عنوان سخنگوی این جریان معتقدم که اصولگرایان به وحدت نخواهند رسید؛ زیرا بیشتر از آنکه به فکر تعهد باشند به فکر نفس خود هستند.

وی با اشاره به سخنان بادامچیان مبنی بر کنار کشیدن گزینه‌ها به نفع گزینه موتلفه ، تصریح کرد: موتلفه تشکیلات با ارزشی است، اما اینکه بخواهند گزینه خودشان را تحمیل کنند اصلا کار درست و منطقیی نیست.

محبی نیا با بیان اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری نباید تقابل ایجاد شود، گفت: جریان‌های کلان باید برنامه‌های خودشان را برای مردم ارائه کنند و در نهایت مردم نیز تصمیم نهایی را می‌گیرند، اگر بخواهند تقابل ایجاد کنند انتخابات ریاست جمهوری را به لجن می‌کشند.

روحانی و شانس بالای پیروزی در انتخابات

نماینده مردم میاندوآب و شاهین‌دژ شانس پیروزی روحانی در انتخابات آتی را بالا دانست و خاطرنشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شرایط به نفع روحانی پیش خواهد رفت، البته در عالم سیاست ممکن است اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ دهد.

این استاد دانشگاه با اشاره به گزینه‌های اصولگرایان، تصریح کرد: سعی کنند افراد سوخته که در گذشته چندین بار وارد عرصه رقابت انتخاباتی شده اند را وارد نکنند زیرا این کار فقط ساختار اصولگرایی را تخریب می‌کند.

وی در پایان افزود: اصولگرایان باید فضا را برای حضور افراد جدید و با برنامه مهیا کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.