به گزارش فارس، کمتر از ۲۰ روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاندیداهای دموکرات و جمهوریخواه با سفر به ایالات مختلف آمریکا به دنبال جلب آرای مردد هستند.

هیلاری کلینتون در تازه‌ترین همایش انتخاباتی خود در واکنش به اتهامات دونالد ترامپ درباره ضعف قوای جسمانی وی گفت: ۴ ساعت مناظره و بحث با ترامپ نشان داد که استقامات لازم برای پذیرش پست ریاست جمهوری را دارم.

وی که در پیتزبورگ سخنرانی می‌کرد گفت؛ به دوستان و اطرافیان خود که قصد دارند به ترامپ رای بدهند بگویید که من می‌خواهم رئیس جمهور آنها نیز باشم.

کلینتون با اشاره به اظهارت ترامپ درباره شکایت از افرادی که وی را متهم به روابط غیراخلاقی کردند گفت: ترامپ به پنسیلوانیا رفت و گفت میخواهم از زنانی که مرا متهم کرده اند شکایت کنم. اما من به پنسیلوانیا می‌روم تا درباره کارهایی که قرار است برای آمریکا انجام بدهیم صحبت کنم.

نامزد جمهوریخواهان روز شنبه در گتیزبورگ پنسیلوانیا گفته بود از همه کسانی که اتهامات غیراخلاقی علیه وی مطرح کرده اند شکایت خواهد کرد.

ترامپ گفت: «تک تک این دروغگوها پس از انتخابات به دادگاه خواهند رفت».

دونالد ترامپ اهمچنین از رسانه های فاسد در آمریکا به خاطر داستان سازی علیه او انتقاد کرد و گفت آنها می کوشند چهره ای بشدت بد و خطرناک از وی بسازند.

هیلاری کلینتون درباره اظهارات ترامپ در زمینه حمایت رسانه ها از وی نیز گفت که من در حال حاضر زیاد به رقیب جمهوریخواه خود و حرفهای وی فکر نمی‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.