به گزارش تسنیم، سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم سیانور امشب در نشستی خبری در پردیس سینمایی هویزه مشهد درباره داستان فیلم، اظهار داشت: سیانور یک فیلم پلیسی عاشقانه است که در سال ۱۳۵۴ اتفاق می‌افتد و در یک بستر عاشقانه قسمت‌های ملتهب آن سال را به تصویر می‌کشد تا مردم یک فیلم جذاب ببینند.

وی افزود: این فیلم با ۱۰ سینما در تهران و حدود ۶-۵ سینما در شهرستان تاکنون فروش خوبی داشته و این پاسخی به همه بی‌مهری‌های مسئولان و غیر مسئولان به این فیلم است.

رضوی درباره حضور فیلم سیانور در جشنواره فجر تصریح کرد: تمام قوانین و نقایصی که در جشنواره می‌تواند وجود داشته باشد پذیرفته و تابع جشنواره بودیم‌ دلخوری‌های خود را از حذف ناحوانمردانه فیلم مطرح کردیم اما قصد تخریب هیچکس را نداریم.

تهیه کننده فیلم سیانور با اشاره به اینکه در اکران نیز حمایتی از این فیلم صورت نگرفته است، گفت: وقتی فیلمی تنها با ۱۰ سالن اکران می‌شود یعنی حمایت نشده و ما با پشتوانه مردم و رسانه‌ها جلو می‌رویم به‌طوری که فیلم در همین ۱۰ سالن در روز اول ۴۰ میلیون و در روز دوم ۴۵ میلیون تومان می‌فروشد.

وی افزود: از شهرداری مشهد و معاونت فرهنگی این شهرداری بابت حمایت‌هایی که در زمینه تبلیغات فیلم از ما داشتند تشکر می‌کنم اتفاقی که حتی در تهران نیفتاده است.

رضوی با بیان اینکه هر سوژه‌ای فصل و زمان خودش را دارد، گفت: باید وقتش برسد تا شکوفا شود. سال ۹۰ کار ساخت سریالی درباره تاریخچه مجاهدین قبل از انقلاب بررسی شد اما تولید نشد تا اینکه سال گذشته بهروز شعیبی پیشنهاد ساخت فیلمی درباره تاریخ معاصر را مطرح کرد و به ساخت سیانور انجامید.

بهنوش طباطبایی بازیگر فیلم سیانور نیز با بیان اینکه سیانور یک فیلم معمولی نیست، اظهار داشت: این فیلم معمولی ساخته نشده و معمولی نیز نمی‌شود به آن نگاه کرد. تماشای این فیلم نگاه ظریف، عمیق و دقیق می‌خواهد و اگر این اتفاق بیفتد هدف عوامل سیانور محقق می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.