به گزارش مهر سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر، سراوان و مهرستان یک باند بزرگ قاچاقچیان مسلح را که با استفاده از خودروها و موتورسیکلت های کوهستانی اقدام به جابه جایی مواد مخدر در محورهای فرعی جنوب استان می کردند شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته، مأموران پلیس اعضای این باند را که با استفاده از سه دستگاه خودرو وانت و دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به جابه جایی مواد مخدر می کردند شناسایی کرده که سوداگران مرگ با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه، قاچاقچیان مسلح که توان مقابله با یگان های عملیاتی پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده و مأموران در پاکسازی منطقه، موفق به کشف یک تن و ۵۱۸ کیلوتریاک شدند.

سردار رحیمی به عملیات موفق دیگر پلیس بر علیه سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان زاهدان و زهک، ضمن توقیف دو دستگاه خودروی سواری و دستگیری چهار قاچاقچی موفق به کشف ۲۰۶ کیلو تریاک، ۱۹۷ کیلو هروئین و ۱۶ کیلو شیشه شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ به اهداف پلید خود برسند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.