محمود قدیری در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: به دنبال درخواست اتحادیه هتلداران تهران از سازمان آتش‌نشانی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و پرسنل تعدادی از هتل‌های تهران، سازمان آتش نشانی نیز با این درخواست موافقت کرده و طی روزهای گذشته دورهای آموزشی نیمه تخصصی و پیشگیری برای این افراد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی به تعدادی کارکنان هتل‌های شهر تهران نکات ایمنی همچون اقدامات اولیه و تخلیه اضطراری افراد در زمان بروز حوادث و ... آموزش داده شد، گفت: معتقدیم که آموزش نقش زیادی در پیشگیری از حوادث و همچنین اقدام به موقع در هنگام بروز حوادث دارد و ارائه چنین آموزش‌هایی به پرسنل اماکن تجمعی همچون هتل‌ها، سینماها و ... تاثیر زیادی در کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث احتمالی دارد.

معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از آمادگی این سازمان برای ارائه آموزش‌ اصول ایمنی و پیشگیری به پرسنل دستگاه‌ها و نهادهای مختلف خبر داد و گفت: علاوه بر این آموزش‌ها، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی نیز اقدام به بازدید ایمنی از این مراکز کرده و موارد نقض ایمنی را به آنان اعلام می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.