به گزارش عصرایران به نقل از العربیه، "ارشاد خان"، جوان چای فروش ۱۸ ساله پاکستانی هیچ وقت فکر نمی کرد که روزی تنها یک عکس معمولی در انستیگرام از فقر نجاتش دهد و او را به دنیای مدل و شهرت ببرد.

ارشاد خان به لطف داشتن چشمان سبز و چهره جذاب به سوژه محافل اینترنتی در سراسر پاکستان، هندوستان و جهان تبدیل شد.

ارشاد خان که در یکی از خیابانهای اسلام آباد چای فروشی می کرد، نمی دانست که چشمان سبز و سیمای جذابش که به صورت تصادفی شکار دوربین یک عکاس ماهر شد، اینگونه مسیر زندگی‌اش را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه جواهریه علی، عکاس پاکستانی با دیدن ارشاد خان در بازار اسلام آباد در یک چای فروشی، از چشم‌های سبز وی عکس گرفته و این عکس را روز شنبه ۱۶ اکتبر در فضای اینترنت (انستیگرام) منتشر کرد.

این عکس ساعاتی بعد از سوی کاربران اینترنتی در شبکه های اجتماعی منتشر و ده ها هزار بار باز نشر شد.


پس از اینکه تصویر ارشاد خان با استقبال گسترده کاربران مواجه شد اکنون شرکت طراحی لباس و فروش اینترنتی «fitin.pk»، تصاویری از او را در حالی که پیراهن دوخت این شرکت را برتن دارد، منتشر کرده است.

اوایل هفته جاری و پس از آنکه شبکه های تلویزیونی پاکستان به دنبال ارشاد خان رفتند، او گفت که توجه رسانه‌ها به او باعث شده تا از محل کسب و کار قبلی خود دور شود.

ارشاد خان که فرزند سوم از 17 فرزند یک خانوادۀ پاکستانی از قبائل پشتون است، هرگز به مدرسه نرفته است. وی امیدوار است با کسب این شهرت زمینه برای پیشرفت وی فراهم شود.

چای فروش پاکستانی به لطف چشمان سبزش ستاره شد+عکس

چای فروش پاکستانی به لطف چشمان سبزش ستاره شد+عکس

چای فروش پاکستانی به لطف چشمان سبزش ستاره شد+عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.