به گزارش فارس، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه سه بر صفر به سود آبادانی ها خاتمه یافت.

سومین پیروزی نفتی‌ها در حالی به دست آمد که این دیدار یک نیمه کسالت بار را پشت سر گذاشت، اما با آغاز نیمه دوم شاگردان دست‌نشان نبض میدان را در دست گرفت و پس از خلق چند موقعیت در دقیقه صاحب یک ضربه پنالتی شدند که حسین بغلانی با ایستادن پشت این توپ موفق شد نخستین گل نفتی‌ها را به ثمر برساند.

اما در ادامه رسول خطیبی کرد با تعویض‌های هجومی خود نتیجه را به سود تیمش بازگرداند، اما از بازی باز تبریزی‌ها، طلایی پوشان آبادانی نهایت استفاده را بردند و حیکم نصاری در دقیقه ۷۴ موفق شد از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه اسلامی را باز کند تا آبادانی‌ها با خیال راحت‌تری به بازی ادامه دهند.

در دقایق پایانی این یددار نیز محمد نصرتی بازیکن باتجربه ماشین سازان که سابقه حضور در جام جهانی فوتبال را نیز در کارنامه دارد، یک پاس رو به عقب اشتباه را به دروازه‌بان واگذار کرد که اسلامی نیز موفق به مهار این توپ نشد تا در دقیقه ۸۸ یک گل به خودی نیز به حساب نفتی‌های آبادان واریز شود.

۸ هزار تماشاگر مشتاق آبادانی برای حمایت از تیم خود در این روز به ورزشگاه تختی آمده بودند.

نفت آبادان با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گ بهتر نسبت به تیم‌های سپاهان و استقلال تهران در رده چهارم جدول جای گرفت.

ماشین‌سازی تبریز نیز با این شکست ۶ امتیازی ماند و مکان خود را در قعر جدول رده‌بندی مسابقات حفظ کرد.

نماینده آبادان در هفته دهم این رقابت‌ها، روز جمعه هفتم آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس صدرنشین می‌رود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.