ساکت الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به بازی صبای قم و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: دو تیم از هم شناخت کافی و کادر فنی دو تیم نسبت به هم آگاهی کامل داشتند و نوع فوتبال دو تیم به هم نزدیک بود که باعث شد بازی نزدیک و فشرده‌ای داشته باشیم.

وی به بازی خوب بازیکنان صبا بعد از ۹ نفره شدن اشاره کرد و افزود: ما از دقیقه ۴۸ و بعد از اخراج ابطحی بازهم عقب نرفتیم و بازی خوبی ارائه دادیم ولی وقتی ۹ نفره شدیم چاره‌ای جزء عقب‌نشینی نداشتیم چراکه نتیجه مساوی بهتر از باختن بود.

مربی صبای قم خاطرنشان کرد: گسترش فولاد در تمام بازی‌های گذشته خود بیشترین مالکیت توپ را داشته است و سه سال است که این تیم کمترین تغییر را داشته است و از نظر بودجه‌ای و سخت‌افزاری خیلی قوی‌تر و بهتر از صبای قم هستند.

وی قضاوت داور مسابقه را قابل‌قبول دانست و گفت: من فکر می‌کنم داور می‌توانست یک پنالتی به نفع ما بگیرد ولی با توجه به جوانی بازیکنان ما به نظرم اخراج‌ها درست بوده است.

الهامی تصریح کرد: بازیکنان باشرف صبا نشان دادند که تیم یکدستی هستند و تیمی که هم ۱۱ نفره و هم ۹ نفره گل نمی‌خورد نشان می‌دهد شیرازه تیمی خوبی دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.