محمود زمانی‌قمی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به اراک اظهار داشت: "محمد شریعتمداری" معاون اجرایی رئیس جمهور صبح فردا و یک‌روز پیش از سفر هیئت دولت به استان مرکزی به این استان سفر می‌کند.

وی افزود: شریعتمداری در این سفر در بدو ورود در ساعت ۹ صبح در مرکز دانشگاهی پیام نور اراک واقع در کمربندی شمالی اراک حضور می‌یابد و در این برنامه، ستاد ارتباطات مردمی "سامانه۱۱۱" با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

زمانی‌قمی تصریح کرد: معاون اجرایی رئیس جمهور عصر فردا نیز در نشستی با سرمایه‌گذاران خارجی استان مرکزی در اراک دیدار می‌کند.

وی ادامه داد: سفر شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور یکروز پیش از سفر هیئت دولت به استان مرکزی و به منظور هماهنگی بیشتر در استان انجام می شود.

استاندار مرکزی با اشاره به سفر رئیس محترم مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری به اراک گفت: "طاهره قیومی" رئیس مرکز ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور نیز ظهر فردا در استان مرکزی و شهر اراک حضور می‌یابد تا آخرین هماهنگی لازم در این زمینه انجام پذیرد.

وی افزود: نشست هم اندیشی با حضور قیومی، رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری، ظهر فردا شنبه یکم ابان ماه در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، براساس برنامه ریزی انجام شده رئیس جمهور و برخی اعضای کابینه در سفری دو روزه صبح روز یکشنبه و دوشنبه ۲و۳ آبان‌ماه به استان مرکزی سفر می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.