به گزارش انتخاب، آیت الله مؤمن با بیان این که شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی کند، تأکید کرد: ما محکم استاده ایم و از کسی هم ترسی نداریم و در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات کوتاه نمی آییم.

آیت الله مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان امروز جمعه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان این که شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی کند، تأکید کرد: ما در این شورا محکم استاده ایم و از کسی هم ترسی نداریم و اگر هر فرد یا گروهی حرفی نامربوط بزند برای خودش زده و ما وظیفه خودمان را عمل می کنیم و ملاحظه کسی را نمی کنیم.

آیت الله مؤمن قمی ادامه داد: ما در بحث بررسی قوانین مصوبه مجلس یا صلاحیت نامزدهای مجلس و ریاست جمهوری و امثال آن جدی هستیم و کوتاه نمی آییم و و تلاش داریم به کسی هم ظلم و ستمی صورت نگیرد.

آیت الله مؤمن قمی با بیان این که اسلام از ما می خواهد که مبنای کار خودمان را رضایت خدا و توحید قرار دهیم، افزود: اگر این طور شد به حق هیچ کسی نباید تعرض شود و باید حقوق اشخاص استیفا شود و اگر پایبند به الله باشیم جلوی خلاف کاری های دنیا گرفته می شود و خودمان هم دنبال اشتباهات نمی رویم؛ امروز امر به معروف و نهی از منکر از مسائل ضروری جامعه است که باید مراقب باشیم همه دنباله روی از خدا داشته باشند و کسی در مسیر اشتباه قرار نگیرد.

وی با بیان این مطلب که «اگر کسی ضرری به نظام اسلامی وارد کند گناهی نابخشودنی مرتکب شده است»، گفت: هرکس در هر اداره ای و یا هر ارگانی مسؤولیتی دارد باید درست عمل کند و اگر خوب عمل کرد در اجرای حکومت الهی کمک کرده و برای او و حتی خانواده اش عبادت نوشته می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.