وحید شیخ ویسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوب و قشنگی بود و هر ۲ تیم فوتبال با کیفیتی را ارائه دادند، با توجه به اینکه میزبان بودیم، می توانستیم برنده بازی باشیم هرچند مساوی هم نتیجه چندان بدی نیست.


وی افزود: شرایط جدولی 2 تیم و همچنین جو ورزشگاه طوری بود که ما قبل از بازی به مساوی هم راضی بودیم اما شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که به این باور رسیدیم می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم و به همین دلیل بود که پس از پایان مسابقه همه تیم ناراحت بودند.

شیخ ویسی درباره بازی تصریح کرد: در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما از دقیقه 60 به بعد پرسپولیس برای جبران گل خورده با اتکا به مهره های خوبی که داشت روی دروازه ما فشار آورد و این طبیعی بود گرچه اکثر موقعیت های آنها از روی ضربات ایستگاهی بود.

وی درباره اعتراضاتی که به داوری شد خاطرنشان کرد: داوران هم مثل فوتبالیستها دچار اشتباه می شوند و این طبیعی است. به نظرم می شد که یک پنالتی برای ما بگیرد اما داور صحنه های 50-50 را به سود پرسپولیس سوت می زد و دلیلش را نمی دانم اما اینطور بود.

دروازه بان استقلال خوزستان درباره صحنه پنالتی گفت: صحنه پنالتی هم کاملا 50-50 بود، علیپور پیش از اینکه به او برخورد کنم خودش را روی زمین انداخت و فکر می کنم پنالتی نبود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.