به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دیشب در یادواره شهدای مسجد امام سجاد(ع) موزیرج بابل ، با بیان اینکه در یکی از ایالت‌های آمریکا بنری از شبکه‌های مجازی به نمایش گذاشته شد که نوشته بودند تا زمانی که ایران ما را شیطان بزرگ بنامد و مرگ بر آمریکا بگوید نمی‌توانیم با ایران کار کنیم، گفت: مفهوم این نوشته این است که این پیام امام و شعار مردم در عمق وجودشان نفوذ کرده است.

وی افزود: پارسال با توجه به کاهش قیمت نفت بسیاری از کشورهای بزرگ تولید کننده همانند عربستان ، کویت ، امارات ، قطر و حتی روسیه با کسری شدید بودجه و افزایش تورم مواجه شدند.

وزیر دادگستری گفت : بنا به اعلام بانک جهانی تنها کشوری که کاهش قیمت نفت برتورم و کسری بودجه آن اثر نگذاشت ، جمهوری اسلامی ایران بود که این هم ناشی از تدبیر خوب دولتمردان و همراهی ملت بوده است.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت ایران را در دنیا عزتمند ساخته است ،افزود : رهبران کشورهای بزرگ دنیا امروز بعد از دیدار با رئیس جمهوری کشورمان می خواهند برای برون رفت از مشکلات خاورمیانه راه حل ارائه دهد ، نشانگر اقتدار ایران اسلامی است که با تاسی از نهضت عاشورا و فرهنگ مقاومت به دست آمده است .

وی گفت : دولتمردان با پشتوانه بزرگی همانند ملت شجاع ایران با اقتدار در مقابل قدرت های بزرگ جهان حرفشان را به کرسی می نشانند و امروز هنر ما این است که در دنیا از این قدرت به وجود آمده به خوبی استفاده کنیم.

وزیر دادگستری افزود : برای تحقق منافع خود با آمریکا مذاکراتی انجام گرفت ، ولی تا کنون تحت تاثیر این قدرت قرار نگرفته ایم و با اقتدار بر روی مواضع اصولی خود ایستاده ایم.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی گفت : می توانیم با تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه ها و صرفه جویی دولت و ملت برمشکلات فائق آئیم.

وی افزود : با حضور در مراسم یادواره شهدا ، باید درس مبارزه با استکبار و راه زندگی و سربلندی را بیاموزیم و معتقدیم این ملت تا زمانی که از فرهنگ عاشورا الگو می گیرد ، بر مشکلات می تواند فائق آید و مرعوب دشمن نشود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.