به گزارش مهر، «داریوش دالوند» تهیه کننده انیمیشن های آخرین فرستاده و رستم و سهراب این بار به همراه برادرانش انیمیشن سینمایی «ناسور» را تولید کرده که قرار است در سینماهای مختلف اکران شود.

انیمیشن سینمایی «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می شود.

این انیمیشن سینمایی که اخیرا جایزه اول جشنواره فیلم غدیر عراق را کسب کرده بود به زبان های انگلیسی و عربی آماده نمایش در چندین کشور است.

برای تهیه فیلم سینمایی ناسور به کارگردانی «کیانوش دالوند» بیش از ۳۰ نفر در قسمت های مختلف کار با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) هنرنمایی می کنند.

این فیلم سینمایی ۸۰ دقیقه ای ماه های محرم و صفر در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

داریوش دالوند تهیه کننده انیمیشن سینمایی «ناسور» در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: «ناسور» به معنای زخمی است که هرگز التیام نمی یابد.

وی گفت: شاید این سوال را زیاد شنیده باشید که اگر الان امام حسین (ع) بود شما یار او می شدید یا نه، که تم اصلی فیلم «ناسور» این مطلب بوده و در این فیلم نشان داده ایم انتخاب تنها یکبار اتفاق می افتد.

داریوش دالوند با اشاره به اینکه اکران انیمیشن سینمایی «ناسور» در جهان عرب و فعلا در کشورهای لبنان و عراق قطعی شده است، افزود: در خارج از جهان عرب نیز این فیلم در کشورهای لندن، کانادا و آمریکا اکران خواهد شد.

وی بیان داشت: در این فیلم تکنیک ما تقریبا یک تکنیک ضد نور بوده و همان طور که چهره امام حسین (ع) را در این انیمیشن نشان نمی دهیم چهره سایر شخصیت ها را نیز نشان نمی دهیم با این تفاوت که چهره شخصیت های منفی سیاه است.

دالوند گفت: مردانگی بزرگترین موضوعی است که در انیمیشن سینمایی «ناسور» می توان یاد گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.