به گزارش ایرنا، 'ینس استولتنبرگ' در پایگاه ناتو در بروکسل گفت، ما نگران پشتیبانی گروه ناو هواپیمابر روسیه از عملیات نظامی در سوریه و افزایش آلام انسانی در این کشور هستیم.
'فرانسوا اولاند' رئیس جمهوری فرانسه نیز روز پنجشنبه گفت، با توجه به نقش روسیه در بمباران شهر حلب، اتحادیه اروپا باید گزینه تحریم علیه روسیه را همچنان مدنظر داشته باشد.
اولاند روز پنجشنبه در بدو شرکت در نشست سران اتحادیه اروپا افزود، تا زمانی که به آتش بس احترام گذاشته نمی شود و قصد ویرانی شهر حلب سوریه وجود دارد، همه گزینه ها باید مدنظر باشد.
'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه امروز(پنجشنبه)، آتش بس موقت 11 ساعته در حلب را که قرار بود امروز ساعت 19 به وقت محلی سوریه پایان یابد، به مدت 24 ساعت دیگر تمدید کرد.
روسیه هدف از برقراری آتش بس را خروج ساکنان منطقه از عبوریهای امن، تخلیه مجروحان و همچنین جنگجویان از مناطق شرقی حلب اعلام کرده است.
روسیه از مهر سال گذشته بنا به درخواست دولت سوریه با استقرار ده ها فروند بمب افکن، بالگردهای رزمی و سامانه های شناسایی در پایگاه هوایی 'حمیمیم' سوریه، اقدام به بمباران مواضع گروه های تروریستی، به ویژه داعش و جبهه النصره کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.