به گزارش خبرآنلاین، گرچه گفته می‌شد این قتل توسط سارقان مسلح در تقاطع خیابان کارگر و حافظ در چابهار روی داده اما اینک این قتل را ناشی از تسویه‌حساب‌های شخصی معرفی می‌کنند هاو همین موجب انتشار شایعاتی در چابهار پیرامون این قتل شده است.

یکی از بستگان مادر «عبدالرئوف» به خبرآنلاین گفت: هنوز عامل یا عاملان اصلی این قتل را را دستگیر نکرده‌اند اما ما نیز شنیده‌ایم ۷ سارق مسلح که احتمال داده می‌شد این قتل توسط آن‌ها صورت گرفته دستگیر شده‌اند.

«عبدالرئوف» ۶ ساله پسر سوم خانواده‌ای بود که گفته می‌شود در نخستین ساعات بامداد ۲۳ شهریورامسال وقتی از خانه اقوامشان برمی‌گشتند هدف گلوله قرار گرفت.

روایت نخست از این ماجرا براین مسئله تأکید داشت که ۳ سارق مسلح سوار بر یک موتور راه را بر خودرویی که «عبدالرئوف» و خانواده‌اش بر آن سوار بوده‌اند بسته و وقتی پدر «عبدالرئوف» متوجه سلاح این سه نفر شده سعی در فرار کرده‌است. پس از آن سارقان اقدام به تیراندازی کردند و گلوله‌ای از پشت خودرو به سر «عبدالرئوف» اصابت کرده و موجب مرگ او شده‌است.

یکی از بستگان عبدالرئوف ۶ ساله به خبرآنلاین گفت: خانواده این کودک ۶ ساله در روز عیدقربان برای دید و بازدید به خانه خاله این پسربچه رفته بودند و درحالی که ساعتی از نیمه شب گذشته بود در حال بازگشت به خانه خود دچار این حادثه شدند.

بلافاصله پس از این ماجرا و در حالی که در مراسم خاکسپاری این پسربچه نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و همین‌طور «یعقوب جدگال» نماینده پیشین چابهار نیز حضور داشتند در روز پنج‌شنبه ۲۵ شهریورعده ای از مردم چابهار مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند و نسبت به وضع امنیت اعتراض کردند.

اینک و در حالی که ۱۸ روز از زمان وقوع این جنایت سپری شده شایعاتی در شهر چابهار این ماجرا را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

قادر یکی از شهروندان چابهار درباره‌این شایعه به خبرآنلاین گفت: شنیده‌‌ام که تیراندازی به سمت این پسر بچه آنگونه که گفته‌اند نبوده است. من شنیده‌ام که افرادی با حضور در مقابل خانه این خانواده زنگ در را به صدا درآورده و تصور می‌کردند پدرعبدالرئوف برای بازکردن در می‌آید و به همین دلیل شروع به تیراندازی می‌کنند غافل از اینکه پسر ۶ ساله در را بازمی‌کند.

قادر همچنین درباره شنیده‌هایش توضیح داد: گفته می‌شود موضوع تیراندازی توسط سارقان مسلح ساختگی است و موضوع اختلافات بین پدر عبدالرئوف و افرادی بوده که اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

با این حال هنوز پلیس و دستگاه قضایی درباره این شایعه اظهارنظری نکرده‌اند.

همین سکوت سبب شده مردم شهر با قراردادن ۲ ماجرای تیراندازی یعنی حادثه منجر به قتل «عبدالرئوف» و تیراندازی به سرنشین یک تویوتا مقابل فرمانداری چابهار کنار یکدیگر این حوادث را ناشی از اختلافات قومی و قبیله‌ای توصیف کنند. حال آنکه مسئله سارقان مسلح در چابهار رفته‌رفته به زخمی کهنه در این شهر تبدیل می‌شود که نباید ازآن غافل شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.