به گزارش مهر به نقل از رای الیوم، ارتش سوریه با ارسال پیام کوتاه برای ساکنان مناطق شرق حلب در شمال سوریه، ضمن تهدید تروریستها از ساکنان خواست که از مناطق تحت کنترل تروریستها فاصله بگیرند.

در یکی از این پیام کوتاه ها آمده است: ای افراد مسلح مرد باشید و پشت غیرنظامیان شامل زنان و کودکان و سالخوردگان مخفی نشوید. المحیسنی سرکرده جیش الفتح دروغگو و فریبکار است. ای افراد مسلح، المحیسنی تروریست، آدم نیرنگ باز و دروغگویی است. وی به همراه خانواده اش در مکان امن و آرام به سر می برد. هر که سلاح خود را بر زمین بگذارد و خود را تسلیم کند در امان خواهد بود.

ارتش سوریه خطاب به ساکنان حلب پیام کوتاه داده است: ای ساکنان شرق حلب، تروریستهای شیطان صفت از سلاح شیمیایی برای کشتن شما استفاده می کنند و به شما توصیه می شود از مراکز آنها فاصله بگیرید.

این در حالی است که مناطق هنانو، الشعار و الحیدریه پس از اینکه ارتش سوریه خواستار به اهتزار درآوردن پرچم سوریه در مناطقی که ساکنان آن خواستار خروج به سوی غرب حلب هستند، شده بود، این اقدام یعنی نصب پرچم بر بالای ساختمان ها را انجام دادند که تروریستها النصره ضمن پایین کشیدن پرچمها، شماری از ساکنان را نیز بازداشت کردند.

ارتش سوریه به پیشروی در جبهه شرقی حلب پس از تسلط بر اردوگاه حندرات و تپه الکندی و منطقه بستان پاشا ادامه می دهد و درگیری های شدیدی در این مناطق در جریان است.

در غوطه شرقی، ارتش سوریه عبدالحمید عوض سرکرده نظامی احرار الشام را در غوطه شرقی به هلاکت رساندند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.