به گزارش خبرآملاین پورحیدری بخشی از تاریخ فوتبال ماست و دیدن این پازل مطرح تاریخ روی تخت بیمارستان واقعاً عذاب‌آور است. روز پنج‌شنبه تعدادی از دوستان نزدیک منصورخان در حالی که جلال طالبی هم آن‌ها را مشایعت می‌کرد، به بیمارستان رفتند و از منصور پورحیدری عزیز عیادت کردند. خوشبختانه حال و هوای منصورخان بهتر شده بود و همه را امیدوار کرد، اتفاق خوبی که امیدواریم تداوم یابد.

استرس برایت سم است
جلال طالبی به محض دیدن پورحیدری از در شوخی وارد شد تا روحیه رفیق قدیمی‌اش را افزایش بدهد. لحظاتی بعد بحث به ورزشگاه امجدیه (شیرودی) و قهرمانی استقلال (تاج) در جام باشگاه‌های آسیا کشیده شد، تورنمنتی که هم طالبی در آن فیکس بود و هم پورحیدری البته برای دقایقی هم بحث جدی شد و آقاجلال خطاب به منصورخان می‌گفت: «ببین منصورجان، استرس برای تو سمه، استرس این فوتبال برات خیلی بده. خیلی مراقب باش.» یکی از رفقای پورحیدری وقتی آقاجلال این حرف‌ها را می‌زد، گفت: جلال‌خان فرمایش شما متین اما مگه می‌شه به آقامنصور گفت بازی‌های استقلال و تیم ملی را نبیند؟ او عمرش را در استقلال گذرانده و برای این تیم جوانی‌اش را گذاشته است.

دارم جان می‌گیرم
حرف‌هایی که خود منصور پورحیدری هم می‌زد برای‌مان بسیار جای امیدواری داشت. منصورخان پس از بحث در مورد فوتبال و مرور خاطرات با آقاجلال از وضع خودش هم ابراز رضایت می‌کرد و می‌گفت: «الان می‌توانم عصرانه بخورم. خون در دست و بالم به گردش افتاده و دیگر یخ نمی‌کند. شکر خدا دارم جان می‌گیرم.» اتفاقاً آن‌هایی که طی روزهای گذشته هم به ملاقات او رفته بودند، تأکید داشتند رنگ و روی پورحیدری کم‌کم دارد برمی‌گردد و بهتر می‌شود چون الان کاملاً مشخص است که کم‌کم ویتامین و پروتئین به بدنش می‌رسد و تلاش پزشکان به لطف خدا مؤثر واقع شده است.

لاغری
در نگاه اول تنها چیزی که ملاقات‌کنندگان را آزار می‌دهد، لاغر شدن منصور پورحیدری است. از نظر پزشکان و کادر معالج این مسئله چیز مهمی نیست و تأثیر داروهاست که به مرور زمان بهتر می‌شود و وزن کم شده دوباره به حالت ایده‌آل برمی‌گردد. به هر حال منصورخان همچنان در بیمارستان بستری است و قطعاً حضور پیشکسوتان و شاگردان می‌تواند مایه دلگرمی او شود. این‌طور که پنج‌شنبه می‌گفتند احتمال دارد پورحیدری این هفته از بیمارستان مرخص شود و امیدواریم که چنین اتفاقی رخ بدهد چون ترخیص از بیمارستان یعنی رضایت پزشکان از روند اقدامات انجام شده و قطعاً او در منزل از حال و هوای بیمارستان خارج شده و در شرایط روحی بهتری قرار خواهد گرفت.

چه خبر از آتیلا؟
در غیاب آتیلا حجازی که در ترکیه زندگی می‌کند سعید رمضانی داماد ناصرخان حجازی به نمایندگی از این خانواده به ملاقات پورحیدری آمده بود. پورحیدری برخورد بسیار گرمی با رمضانی داشت و حتی احوال آتیلا را هم پرسید. با دیدن این صحنه ناخودآگاه یاد روزهایی افتادیم که حجازی مریض بود و منصورخان شب‌ها تک و تنها به ملاقاتش می‌رفت. امیدواریم دفعه بعدی که پورحیدری را دیدیم نه در بیمارستان بلکه در کنار زمین فوتبال باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.