به گزارش خبرآنلاین نمایشگاه تراکنش ایران(Iran Transaction Exhibition)، یک نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در زمینه فناوری اطلاعات صنایع مالی و بانکی است.

پس از یک دوره برگزاری موفق این نمایشگاه، از نکات مهم این رویداد می‌توان به برگزاری ۴ سمینار با موضوعات اعتبار سنجی ، امنیت ، core banking، کارت و پرداخت اشاره کرد .
در ITE 2016، بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های پرداخت (PSPها)، تولید‌کنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار در صنعت بانک‌داری و پرداخت، شرکت‌های خارجی فعال در عرصه فناوری اطلاعات صنایع مالی‌، سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات همگانی‌، ارائه‌دهندگان خدمات و راه‌کارهای پرداخت الکترونیک و شرکت‌های تازه کار و صاحبان ایده‌های نوین در حوزه صنایع مالی و بانکی حضور دارند.

همچنین هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه تراکنش 95، 2 نشست تخصصی، 60 کارگاه معرفی محصول ،20 تالار گفتگو، 8 کارگاه تجاری ، 9کارگاه آموزشی و 3 روز جشنواره شرکت های استارت آپی در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که این نمایشگاه در روزهای ۱۱ تا ۱۳ آبان‌ماه مصادف با 1 تا 3 نوامبر در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفت وگو برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور در نمایشگاه تراکنش 2016 می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابا مراجعه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.