به گزارش مهر، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان پیش از ظهر شنبه در جریان سفر یک روز خود به چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از خادمان و عوامل اجرایی راهیان نور در فرهنگسرای شهرکرد اظهار داشت: وحدت و جهاد و همدلی عزت و ضامن کشور ما است باید با محقق کردن این دو مقوله مهم دشمن را ناامید و مایوس کنیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی همچنان محکم و استوار در برابر نظام سلطه ایستاده است و دشمن خواستار تسلیم شدن ایران به تمامی خواسته های آنها است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: ملتی که متکی به خدا و بسیج توانمندی های خود و گوش به فرمان امام و رهبر است ودر مسیر هدف مقدس ولایت و عمل صالح حرکت کند قطعاً پیروز خواهد شد.

وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهند ایران به خواسته های آنها تن دهد و فلسطین فراموش و دشمنی با اسرائیل به حاشیه برودو نیز خواستار ویرانی جمهوری اسلامی ایران هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: ایران نسبت به این دشمنی های بزرگ با تمام توانی که دارد در برابر فتنه های اسرائیل و صهیونیست ایستاده است و مردم ایران خواهان این نظام هستند.

وی تاکید کرد: بیکاری در جامعه یک معضل است که علت این مشکل به سال های گذشته و فراهم نبودن زیرساخت های لازم مربوط می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در این زمینه باید فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه توسعه دهیم که در زمان جنگ تحمیلی با وجود اینکه کشور از امکانات کافی برخوردار نبود با عزم و اراده قوی بر دشمن پیروز شدیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.