به گزارش ایسنا، امروز (جمعه) در ادامه مرحله یک سی و دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران قرار بود ۱۲ بازی برگزار شود و که با لغو شدن ۵ بازی در نهایت ۷ دیدار برگزار شد.

در نخستین بازی تیم خونه به خونه بابل با گل‌های روح‌الله باقری در دقایق ۲۴ و ۴۵ از سد شاهین بندرعامری گذشت. تیم خونه به خونه در دور بعدی باید به مصاف ماشین‌سازی تبریز برود که روز گذشته ۱۱ بر ۲ اتحاد لردگان را شکست داده بود.

در بازی دیگری که امروز برگزار شد، قشقایی شیراز در ضربات پنالتی موفق شد تیم پرسپولیس را ۶ بر ۵ شکست دهد. این تیم شگفتی‌ساز در مرحله بعد به مصاف آینده‌سازان برق جدید شیراز می‌رود که روز گذشته موفق شد با حساب یک بر صفر فجر سپاسی را حذف کند.

اما در تبریز تیم تراکتورسازی با حساب ۲ بر صفر موفق شد فولاد یاسوج را از پیش رو بردارد. محمد ایران‌پوریان در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی و محمد ابراهیمی در دقیقه ۷۰ برای این تیم گلزنی کردند. شاگردان امیر قلعه‌نویی در مرحله بعدی این رقابت‌ها به مصاف ملوان می‌روند. تیم ملوان با توجه به انصراف تیم گیتی‌پسند به مرحله بعدی راه یافته است.

دیگر بازی روز جمعه را تیم بادران نوین تهران و سایپا در شهرک اکباتان تهران برگزار کردند. در این بازی سایپا با حساب ۲ بر صفر به پیروزی رسید. رینالدو زاکاریاس در دقایق ۴۵ و ۸۲ برای سایپا گلزنی کرد.

تیم فوتبال سایپا در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید برابر بادران تهران به میدان برود. تیم بادران تهران با هدایت میثاقیان روز گذشته (پنجشنبه) با حساب ۲ بر صفر پاراگ را از پیش رو برداشت.

مصاف تیم امید شهرداری اراک برابر گسترش فولاد دیگر مصاف روز جمعه بود و در نهایت شاگردان فراز کمالوند نوار نتایج ضعیف خود را در این بازی پاره کردند و با حساب ۵ بر صفر تیم میزبان را شکست دادند. نقی‌زاده در دقایق ۱۵، ۴۲، ۶۰ و مسعود ابراهیم‌زاده به همراه یوسف سیدی در دقایق ۴۴ و ۷۹ برای گسترش فولاد گلزنی کردند.

تیم گسترش فولاد در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید به مصاف مس رفسنجان برود. تیم مس در مرحله قبل باید به مصاف صنعت نفت نوین آبادان می‌رفت اما تیم آبادانی از رقابت‌های حذفی انصراف داد.

در دیگر دیدار این مرحله از جام حذفی تیم ایران جوان بوشهر میزبان نفت امیدیه بود که نفت امیدیه با تک گل دقیقه ۳۴ علی حسینی موفق شد حریف خود را پشت سر بگذارد. نفت امیدیه در مرحله بعد به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود و این در حالی است که شهرداری ماهشهر به دلیل انصراف تیم سیاه‌جامگان در مرحله قبلی به این مرحله راه یافته است.

آخرین دیداری که روز جمعه برگزار شد دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نفت و گاز گچساران بود که این دیدار با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر برگزار شد و در نهایت هم تیم گچسارانی با تک گل کوشا بهایی پور در دقیقه ۵۷ حریف لیگ برتری خود را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد.

تیم نفت و گاز گچساران در مرحله بعدی این رقابت‌ها به مصاف راه آهن می‌رود. تیم راه آهن هم به دلیل انصراف تیم شهرداری بندرعباس بدون انجام بازی به این مرحله راه یافته است.

دیدار دو تیم شهرداری فومن و سپیدرود رشت، دیدار مس کرمان برابر خیبر خرم‌آباد، دیدار پدیده مشهد برابر شهباز نوژن البرز، دیدار پارس جنوبی برابر نیروی زمینی و در نهایت مصاف نفت مسجد سلیمان برابر استقلال آبی ب تهران برگزار نشد. به این ترتیب تیم‌های شهرداری فومن، مس کرمان، پدیده، پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان بدون برگزاری بازی راهی مرحله بعد شدند.

تیم شهرداری فومن در مرحله بعد این رقابت‌ها باید به مصاف شهرداری تبریز بود که این تیم هم به دلیل انصراف صنعت نفت آبادان گام به مرحله یک شانزدهم نهایی گذاشته است.

تیم مس کرمان هم در مرحله بعدی برابر برنده دیدار استقلال تهران و ملوان نوین انزلی بازی خواهد کرد که این دیدار روز شنبه برگزار می‌شود.

تیم پدیده مشهد هم در مرحله بعدی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رود.

در نهایت تیم پارس جنوبی هم باید به مصاف سپاهان برود. سپاهان در مرحله قبل با حساب ۴ بر صفر تیم غذای سبز مشهد را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.