به گزارش ایرنا، به نقل از فلسطین الیوم، نتانیاهو درادامه ادعاهای خود افزود: من به پرز گفته بودم امنیت وقتی می آید که صلح محقق شود.من مخالف نظر او بودم گفته بودم اول امنیت، امنیت حرف اول را می زند بعد از آن صلح محقق می شود، پرز چپگرا بود ومن راستگرا.

نتانیاهو امنیت را شرط ضروری برای تحقق صلح دانست وادعا کرد: صلح محقق نخواهد شد مگر به زور اسرائیل، اما تحقق صلح از طریق شکوفایی اقتصاد ما وهمسایگان فلسطینی مان امکانپذیر است و خطاب به پرز گفت: در نهایت صلح محقق خواهد شد.

شیمون پرز جنایتکار جنگی که جنایات زیادی را در حق فلسطینیان مرتکب شده است از مهندسان توافق نامه اسلو میان سازمان آزادیبخش فلسطین با اسحاق رابین ومحمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین ویاسرعرفات رئیس سابق آن می باشد.
فلسطین الیوم به نقل از رسانه های عبری اعلام کرد در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی 90 هیات از 70 کشور شرکت داشتند.

علاوه بر باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و خانم ترزا می نخست وزیر انگلیس شماری از روسا ومسئولان کشورهای عرب از جمله محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، جواد العنانی معاون نخست وزیر اردن ،سامح شکری وزیر خارجه مصر، سفیر عمان در اردن وهیاتی از رهبران فلسطینی حضور داشتند.
مراسم دفن جنازه شیمون پرز جنایتکار جنگی رژیم صهیونیستی در سایه تدابیر امنیتی شدید در شهر اشغالی قدس برگزار شد و رژیم اشغاگر مانع ورود نمازگزاران فلسطینی ساکن نوار غزه وقدس به مسجد الاقصی واقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.