به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جعفر محمدنژاد رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه ۹ مهر امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج نیز یک‌طرفه است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت نیز از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: تردد موتور سیکلت ها به جز موتور سیکلت های امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع تریلی ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ امروز و جمعه ۹ مهرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی ها از محور هراز افزود : تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هشت تا ۲۲ جمعه ۹ مهر ماه از این محور ممنوع است.

وی گفت: ترافیک اکنون در همه جاده‌های مازندران عادی و روان است و شهروندانی که قصد تردد در جاده های مازندران را دارند با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ می توانند از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.