به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز (جمعه) با حضور در منطقه عمومی رزمایش الی بیت‌المقدس استان سمنان، با اشاره به اینکه استکبارستیزی اصلی مهم است که انقلاب اسلامی برآن پایه‌ریزی شد، اظهار داشت: امروز باید آمادگی‌های دفاعی خود را در برابر این زیاده‌خواهی‌ها بالا ببریم تا از شر دشمنان آسوده بمانیم چراکه استکبار به‌دنبال دشمنی و عداوت با مسلمانان است.

وی با ذکر آیه‌ای از قرآن کریم افزود: آنهایی‌که می‌گویند باید مانند برخی کشورها سلاح بر زمین گذاشت باید بدانند که خدای متعال می‌فرمایند هر آنچه در زمینه دفاع در برابر مستکبران و زورگویان صورت دهید به شما بازخواهد گشت لذا دراین‌باره باید کمی تدبر کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ضرورت است، تصریح کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع‌مقدس برای اعتقادی جان خود را هدیه کردند که جهاد در راه خدا نام دارد لذا باید ادامه‌دهنده راهشان بود.

نقدی با بیان اینکه بهترین گرامیداشت برای شهدا، تداوم راهشان است، اظهار داشت: امروز در منطقه عمومی رزمایش سمنان دو شهید گمنام حضور دارند که وداع با آنها حال و هوایی معنوی به جمعیت داده است لذا درباره این عزیزان می‌خواهم بگویم، شهدا راهی استوار و ایمانی قوی داشتند که خط سرخ خون حسین(ع) را دنبال می‌کردند لذا باید این ارزش‌ها به نسل جوان منتقل شود.

وی با اشاره به پرسش مهر رییس‌جمهور در روز نخست سال تحصیلی افزود: آقایان باید بدانند که منشاء خشونت در جهان زیاده‌خواهی حریصان، مستکبران و زورگویان است و این اصلی است که باید آن را به فرزندانمان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی منتقل کنیم.

رییس بسیج مستضعفین درباره رزمایش الی بیت‌المقدس توضیح داد: امروز خرسندم که در جمع ۱۰هزار بسیجی جان برکف و ولایتمدار استان سمنان درحالی حضور پیدا می‌کنم که دو لاله گمنام میهمان جمع ما هستند لذا باید گفت، نخستین پیام این رزمایش ادامه راه شهداست.

نقدی بیان داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس می‌خواهد به جهانیان بگوید ایستادگی و آمادگی همیشگی بسیجیان و نیروهای نظامی کشور در برابر هرنوع تهدید واقعیتی است که ترس در دل دشمنان می‌اندازد.

وی همچنین به فرارسیدن ماه محرم نیز اشاره داشت و گفت: راهپیمایی اربعین حسینی(ع) بزرگترین گردهمایی شیعیان جهان است که این رویداد عظیم ناامیدی دشمنان و بدخواهان را در پی خواهد داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.