به گزارش خبرآنلاین، در اقتباس سینمایی تازه از رمان جنایی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» کنت برانا نقش هرکول پوآرو را بازی خواهد کرد. برانا علاوه بر ایفای نقش پوآرو، کارگردانی فیلم را نیز برعهده دارد.

لوی بوینتون، تام بیتمن، درک جاکوبی و ستاره موزیکال موفق «همیلتون» لزی اودوم جونیور دیگر بازیگران این فیلم هستند. نام آنجلینا جولی به عنوان یکی از گزینه‌های بازی در این فیلم ماه ژوئن در رسانه‌ها مطرح شد، اما در نهایت مذاکرات عوامل فیلم با این بازیگر سرشناس به سرانجام نرسید.

برانا با اشاره به جذابیت و اسرارآمیز بودن داستان کریستی گفت: «مفتخرم که با این گروه خارق‌العاده داستان کریستی را برای گروه جدیدی از تماشاگران به پرده سینما می‌آوریم.»

کار ساخت فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» از ماه نوامبر آغاز خواهد شد. کنت برانا، ریدلی اسکات، سایمون کینبرگ، مارک گوردن، مایکل شیفر، آدیتا سود و جودی هافلند تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی هستند.

رمان آگاتا کریستی که سال ۱۹۴۳ منتشر شد، داستان جنایتی است که در یک قطار معروف روی می‌دهد. همانند بسیاری از داستان‌های کریستی در این رمان نیز هرکول پوآرو کاراگاه معروف بلژیکی مامور حل پرونده و یافتن قاتل در میان مظنونین حاضر در قطار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.