به گزارش ایسنا، در هفتمین همایش استانی حزب اعتدال و توسعه به تحلیل روند انتخابات۹۲و۹٤ و راهبرد انتخابات ٩۶پرداخت و اظهار کرد: دولت روحانی با منویات مقام رهبری و تعامل و همکاری با سایر قوا و پشتیبانی ملت در دو عرصه کاهش تهدیدات خارجی و رونق اقتصاد داخلی فعالیت می کند .

واعظی تاکید کرد: ادامه این راه به اقتدار و نقش أفرینی بیشتر کشور و رونق و توسعه اقتصادی و بهبود معیشت و رفاه ملت می انجامد و حزب اعتدال و توسعه از مرام اعتدالی و دولت اعتدالی و سیاست تعامل بین المللی روحانی بدون قید و شرط حمایت می کند.

وی با اشاره به شرایط قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲، با بیان اینکه در آن سالها برای برگزاری نشست با مشکل و تهدیدات مواجه بودیم اظهار کرد: از مقام معظم رهبری که حق الناس را مطرح کردند تشکر و قدر دانی می کنیم که فضای جدیدی به وجود آوردند و مردم به رهبرشان اعتماد کردند؛ آنچه که ایشان برای مشارکت فرمودند که اگرمن را قبول ندارید ولی برای نظام و کشورتان و برای آینده تان رای دهید، اوج یک تحول در ذهنیت همه مردم بود.

واعظی افزد:مقام معظم رهبری می خواستند اهمیتی که انتخابات در کشور دارد و نشانگر دموکراسی دینی و مردم سالاری دینی است را گوشزد کنند در این راستا باید یک تشکر از مقام معظم رهبری داشته باشیم و یک تشکر هم باز از مردم که انصافا ما با مردم فهیمی مواجه هستیم مردمی که در مقاطع مختلف شرایط بسیار حساس و گردنه های خیلی مهم درست تصمیم می گیرند و کشور را نجات می دهند.

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه بیان کرد : در انتخابات سال ۹۲ ریاست جمهوری مردم به یک تفکر اعتدالی رای دادند و پای این اعتقادشان هم ایستادند .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.