به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان روز پنجشنبه در آئین چهارمین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه شمالغرب کشور در تبریز با بیان اینکه خداوند تعالی فلسفه خلقت را در قرآن کریم ارزیابی بهترین اعمال عنوان کرده و در شعارهای اعتقادی دین مبین اسلام هم به تعالی و پیشرفت توجه شده است، اظهار کرد: مسئولان وظیفه مهمی در انتخاب و معرفی برترین ها دارند و در این صورت بر اساس آموزه های دینی رفتار کرده اند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اصلاح موانع قانونی رونق تولید را نیازمند ارتباط بیشتر فعالان حوزه تولید با نمایندگان دانست و گفت: تا زمانی که نمایندگان اطلاعی از کاستی ها و مشکلات نداشته باشند نمی توان انتظار اصلاح قانونی مشکلات را داشت.
پزشکیان بر ضرورت حمایت های واقعی از تولید تاکید کرد و گفت: وظیفه هر یک از قوای سه گانه در این زمینه باید مشخص شود.
وی خطاب به تولیدکننده های حاضر گفت: هر چند تولیدکننده های برتر برای برتر شدن تلاش زیادی داشته اند اما برای برترین ماندن تلاش مضاعفی نیاز است و باید به عنوان پیشران جامعه فعالیت خود را پررنگ ترکنند.
پزشکیان با بیان اینکه در زمینه رونق و پویایی تولید بدون برنامه نمی توان موفق بود، اظهارکرد: فعالیت تولیدی باید هدفمند و با نگاه به بازار باشد.
وی با بیان اینکه برای به دست آوردن بازار باید دل ها را به دست آورد، گفت: خلاقیت در تولید باید در جهت کسب رضایت مردم باشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حاکمیت هم در صورت رفتار عادلانه و خدمت به مردم شاهد همراهی عمومی خواهد بود.
وی همچنین از حضور کمرنگ مسئولان در این همایش انتقاد کرد.
در این آیین 500 شرکت برتر از استان های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و اردبیل در حوزه رشد و بازدهی، اثربخشی در بازارهای بین المللی، اشتغال و استفاده هوشمندانه از دارایی ها معرفی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.