به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه نیروی انتظامی که مرکز اطلاع رسانی ناجا آن را منتشر کرده، آمده است:

" با عنایت خداوند متعال و تدابیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، نیروی انتظامی با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار، مردمی و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و فنی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه ایفای نقش می کند.

تلاش فرماندهان و کارکنان نیروهای انتظامی همواره بر این است که در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری، حرفه گرایی، روزآمدی و با رویکردی تکلیف‌مدارانه و نگاهی واقع‌بینانه به مسائل جامعه، امنیت و اقتدار را تقویت و در تمامی عرصه‌های اجتماعی ، نقش خود را به عنوان یک سازمان مقتدر، موفق و تعیین کننده در راستای امنیت و نظم عمومی به خوبی ایفا کنند.

در این اطلاعیه با بیان اینکه امروزه روحیه ایثار، جهاد، شهادت و تمسک به سیره و منش شهدا، در بدنه و کالبد نیروی انتظامی جاری و ساری است، آمده است : تقدیم هزاران شهید و جانباز نیروی انتظامی در مسیر نورانی پیروزی انقلاب، سال های دفاع مقدس و در صیانت از نظام اسلامی، بیانگر ترویج روحیه ایثارگری و ولایتمداری در نیروی انتظامی همیشه بیدار است.

نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه کارکنان این مجموعه، خدمتگزاری در نظام ولایی را، مایه افتخار و سربلندی خود می دانند، بیان می دارد: تلاش بر این است نیروی انتظامی با تأسی به آموزه‌های اسلامی، رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (‌مدظله العالی) و با جلب رضایت مندی مردمی، در تراز یک الگوی موفق به سازمان‌های مشابه در فراسوی مرزهای کشور معرفی شود.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به شعار هفته ناجا در سال ۹۵ با عنوان " همه با هم برای امنیت و آرامش " و با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خدمتگزاری، پاسخگویی، ایجاد انضباط و امنیت اجتماعی و اخلاقی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، آمده است : برنامه‌ریزی و بهره‌مندی متناسب از توان و ظرفیت‌های موجود کشور در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی در سطح کشور از طریق اجرای طرح‌های گسترده و مناسب با رویکرد پیشگیرانه از اولویت های همیشگی نیروی انتظامی است.

در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و کارکنان مومن و متعهد بر ضرورت حرکت نیروی انتظامی در راستای چشم انداز تعیین شده و تلاش همه جانبه برای تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و فرماندهی معزز کل قوا تاکید شده اشت."

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.