به گزارش خبرآنلاین الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس شورا ی اسلامی در مورد انتقادات برخی اصلاح‌طلبان نسبت به عملکرد شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان و اینکه چقدر به وحدت اصلاح طلبان خدشه وارد نمی‌کند به خبرنگار خبرآنلاین گفت: چند نفری از دوستان ما حرف‌های جدی و نقدهایی در این زمینه دارند که باید به حرفهای آنها گوش داد و توجه کرد.

وی با بیان اینکه این اختلاف سلایق و نظرات در هر طیف و گروه سیاسی طبیعی است اظهار داشت:ما فرمولی پیدا می کنیم که همه خواسته های آن عزیزان را در برنامه های خودمان ببینیم و به خواسته های منطقی آنها توجه کنیم چراکه معتقدیم باید به همه ظرفیت های اصلاح طلبی استفاده شود.

حضرتی با بیان اینکه جای نگرانی برای وحدت اصلاح طلبان وجود ندارد گفت: اصلاح طلبان بر حمایت از روحانی تاکید دارند و برای انتخابات ۹۶ به غیر از وی به فرد دیگری فکر نمی کنند. با تمام توان پشت سر وی هستیم و برای انتخابات شوراها نیز کمیته ای مشخص شده است که به دنبال فرمول مشخص با طراحی شاخص های مشخص هستیم تا بتوانیم از بین مجموعه کاندیداها به جمع‌بندی خوبی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر ما هیچ موردی در شرایط کنونی وحدت اصلاح‌طلبان را تهدید نمی کند و اصلاح طلبان همانند انتخابات ۹۲ و ۹۴ به جمع‍بندی خوبی خواهند رسید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.