به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا رحیمی نماینده تهران در لحظات پایان جلسه علنی چهارشنبه-۷ مهر- مجلس، در تذکری کارت ۵۰۰ هزار تومانی شهرداری به نمایندگان مجلس را فاش کرد و گفت: اتفاقی در مجلس رخ داد که به هیئت ریئسه مجلس این ایراد باز میگردد، امروز در کریدور مجلس لیستی آوردند به عنوان تسهیلات تربیت بدنی شهرداری برای نمایندگان مجلس و کارت ۵۰۰ هزارتومانی که شهرداری به نمایندگان مجلس پشنهاد میدهند، این جریان برای یکی دو نفر هم نیست.

وی افزود:من پیگیری کردم تا ببینیم چنین چیزی صحت دارد یا نه؟ دیدم که همه نمایندگان استنکاف کردند و با هوشیاری نمایندگان این حرکت با شکست روبرو شد. خواهش من از هیئت رئیسه این است که در ماده ۲۴ آییین نامه نظارت بر امور سازمانی و حفظ شأن مجلس وظایف هیئت رئییسه است، این موضوع بررسی شود. مجموعه ای که ادعا دارند شانشان اداره کشور است و برای ریاست جمهوری میخواهند کاندیدا شوند باید انقلابی گری را در عمل نشان دهند.

مطهری در پاسخ به این تذکر گفت:ما به عنوان هیئت رئیسه اطلاع نداشتیم و برای اولین بار می شنویم، قطعا بررسی میکنم و قطعا شهرداری تهران هم حق دارد این را یکشنبه انشاءاله توضیح دهند.

در این میان یک نماینده خطاب به مطهری اظهار کرد: به شهرداری چه ربطی دارد،‌ اداره رفاه مجلس کارت خواسته است، آنها هم مثل طر ح ترافیک دادند.

در پایان مطهری که ریاست مجلس را برعهده داشت، با تکرار صحبت های این نماینده گفت: میگویند درخواست اداره رفاه بوده است و انشاءاله جلسه بعد توضیح میدهیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.