بهتاش فریبا در گفتگو با مهر، در خصوص تیم ملوان نوین گفت: ما در مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال کشور با تیمی بازی داریم که شناخت کافی از آن نداریم. البته برخی دوستان خبرهایی از این تیم به ما داده اند و ما به دنبال آن هستیم تا بتوانیم فیلم بازی این تیم را به دست آورده و آنها را آنالیز کنیم تا با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شویم.

وی تاکید کرد: درست است که از این تیم شناختی نداریم اما برای آنها احترام خاصی قائل هستیم و با توجه به شناختی که از فوتبال استان گیلان داریم، تا حدودی سبک بازی این تیم را می شناسیم.

مدیر فنی استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که برای این دیدار بازیکن مصدوم دارید یا خیر؟ گفت: تنها بازیکن مصدوم ما «پادوانی» است که باید به مدت ۱۰ روز فیزیوتراپی انجام دهد اما سایر بازیکنان آماده هستند. ما با تمام قدرت مقابل ملوان نوین به میدان خواهیم رفت زیرا راه رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا از جام حذفی بسیار کوتاه است و امیدواریم بتوانیم در این جام موفق باشیم.

بهتاش فریبا در پاسخ به این پرسش که آیا بختیار رحمانی از استقلال جدا خواهد شد یا خیر؟ گفت: هنوز هیچ دعوت نامه ای به دست ما نرسیده است اما بعید می دانم که بختیار فوتبال ایران را ترک کند و به قطر برود زیرا کیفیت فنی و تاکتیکی فوتبال ما به مراتب بالاتر از کشور قطر است. معمولا بازیکنانی به قطر می روند که سن بالایی دارند و هدفشان دریافت پول زیاد است.

وی تاکید کرد: بختیار هنوز جوان است و در ابتدای راه قرار دارد. او خودش هم می داند در استقلال موفقیت بیشتری تا قطر خواهد داشت.

مدیر فنی استقلال تهران افزود: بختیار تحت قرارداد با باشگاه استقلال است و تصمیم نهایی را مدیران استقلال باید بگیرند.

بهتاش فریبا در خصوص تیم فوتسال کشورمان نیز گفت: متاسفانه دیشب بازی را ندیدم، اما از باخت این تیم بسیار ناراحت شدم ولی خوشحالم که این تیم توانست جزو چهار تیم برتر فوتسال دنیا باشد و تیم پرقدرت دنیا یعنی برزیل را شکست دهد. اعتقاد دارم اگر به این تیم بها داده شود و بعد از جام جهانی رها نشود و سپس تقویت هم بشود مطمئنا می توان امید به قهرمانی این تیم در مسابقات بعدی جهانی داشت.

وی در خصوص وضعیت منصور پورحیدری نیز گفت: خوشبختانه منصورخان روز گذشته هم ناهار و هم صبحانه خورده است. پزشک وی از آمریکا آمده و منصورخان را ویزیت کرده و خدا را شکر شرایط او نسبت به چند روز گذشته بهتر شده است. هم من و هم تمامی علاقه مندان به فوتبال برای سلامتی اش دعا می کنیم تا هر چه زودتر او را در کنار تیم استقلال ببینیم.

بهتاش فریبا در پایان و در خصوص زمان سفر استقلال به انزلی گفت: ما روز جمعه ساعت ۱۶ از طریق فرودگاه مهرآباد عازم رشت خواهیم شد و در برگشت با توجه به اینکه پروازی وجود ندارد عصر روز شنبه و بعد از بازی از طریق زمینی به تهران خواهیم آمد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.