به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش کاظم جلالی گفت: استراتژی نوشته شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس و همکاری نمایندگان با این مرکز برای آنکه به طور مناسب تدوین شود، کار خوبی است و هر کمیسیون باید اولویت‌ها را مدنظر داشته و بر روی آنها کار کند.

وی در ادامه اظهار داشت: اولویت‌هایی را به کمیسیون‌ها پیشنهاد داده‌اند که اگر کمیسیون‌ها در این زمینه‌ها کمکی از مرکز پژوهش‌ها داشتند دوستان ما در مرکز پژوهش‌ها این کمک را به نمایندگان در کمیسیون‌ها خواهند کرد.

لاریجانی ادامه داد: حتما این ملاحظات که دولت باید ارائه لایحه را مقدم بداند و به موقع آن را به مجلس ارائه کند، مسئله مهمی است و کمیسیون‌ها نیز این موضوع را پیگیری کنند و آن قوانینی که موعد آنها در حال تمام شدن است دولت باید به موقع آن را تمدید کند و لایحه آن را ارائه دهد.

نماینده مردم قم گفت: تحلیلی که در گزارش مرکز پژوهش ها از شرایط اقتصادی ارائه شد، تحلیل واقع بینانه‌ای است و باید با توجه به همین مختصات راه حل‌هایی ارائه داد که امیدوارم گزارش مجلس پژوهش‌ها برای کمیسیون‌ها مفید باشد و توجه نمایندگان به این استراتژی می‌تواند مجلس دهم را از یک فرایند خوب برخوردار کند و انشاالله این عمل برای ملت ارزشمند باشد.

وی در پایان از کاظم جلالی و همکارانش برای فعالیتِ‌هایشان در مرکز پژوهش ها تشکر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.