به گزارش خبرآنلاین، با حضور محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شریعتی استاندار خوزستان و دکتر نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت، تعداد ۱۸۷۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای آبادان و خرمشهر روز چهارشنبه ۷ مهر ماه ۱۳۹۵ افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، قرارداد ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای جنگ‌زده‌ و تخریب‌شده از زمان جنگ تحمیلی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، که در سال ۱۳۹۴ منعقد شده است که از این تعداد ۱۸۷۰ واحد تکمیل شده است که قرار است در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیأت‌های همراه به استان خوزستان، این واحدهای مسکونی افتتاح شود.

از تعداد ۱۸۷۰ واحد مسکن محرومان که فردا به بهره‌برداری می‌رسند، ۹۶۰ واحد در روستاهای آبادان و ۹۱۰ واحد در روستاهای خرمشهر قرار دارند. مسکن ایمن و استاندارد یکی از اساسی‌ترین نیازهای هموطنان در مناطق محروم کشور است.

در این راستا، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخت حدود ۷ هزار واحد مسکن محرومان در مناطق محروم سراسر کشور را با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست پیگیری و ساخت دارد.
لازم به توضیح است در جریان سفر آقای دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و هیأت همراه به استان خوزستان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 7 و 8 مهر ماه، تعدادی از پروژه‌های زیربنایی و مدارس و طرح‌های توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت و گروه توسعه اقتصادی تدبیر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.