به گزارش مهر، هافینگتون پست در گزارش خود به قلم «هووارد فاینمان» می نویسد: عملکرد دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در مناظره افتضاح بود. این مناظره بد باعث می‌شود او صلاحیت لازم برای ورود به کاخ سفید را از دست بدهد.

«سام استین» یکی دیگر از تحلیلگران این روزنامه معتقد است که ترامپ در مناظره شب گذشته همان کاری را انجام داد که کلینتون آرزوی آن را داشت.

به نوشته این روزنامه، ترامپ در مناظره توانست سه ضربه به کلینتون وارد کند. اول اشاره به پیمان نفتا (قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی که در دوره «بیل کلینتون» به امضا رسید)، دوم اوضاع آشفته خاورمیانه و دیگری سابقه تاریخی بد کلینتون و تجربه دیوانه‌ وار زندگی او بود. اما پس از آنکه کلینتون اعتماد به نفس خود را بازیافت، به صراحت ترامپ را یک نژادپرست و دارای تفکر تبعیض جنسیتی دانست.

ترامپ با سوالات چالش برانگیزی رو به رو بود، این سوالات شامل چرایی منتشر نکردن اظهار نامه مالیاتی تا نقش روسیه در هک کردن سایت‌های آمریکایی می‌شد.

هرچند هافینگتون پست حضور ترامپ در مناظره شب گذشته را افتضاح توصیف کرده اما با این وجود برخی نظرسنجی ها حکایت از آن دارد که به اعتقاد برخی از مردم آمریکا عملکرد ترامپ در مناظره بهتر از کلینتون بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.