به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا از پایانه مرزی شلمچه بازدید انجام شد و هم اکنون نیز مرز چذابه. در این دو پایانه اقدامات خوب و موثری نسبت به سال های گذشته در حوزه خدمات رسانی زیربنایی پارکینگ ها، استقرار موکب ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در زمینه افزایش خدمات رفاهی اقدامات خوبی در جهت خدمت به زوار صورت گرفته و تلاش شده از نظر تدارک و پشتیبانی نیز امکانات خوبی در این دو پایانه فراهم شود.

وزیر کشور گفت: امسال افزایش ۴۰ درصدی زوار را در پایانه مرزی چذابه شاهد هستیم که نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی است، اگرچه نقاط ضعفی را در سال های گذشته در پایانه های مرزی این استان شاهد بودیم اما تلاش مضاعفی برای رفع این نقاط ضعف صورت گرفته است.

رحمانی فضلی ادامه داد: از زائران خواستاریم که نهایت همکاری را با متولیان امر داشته باشند چرا که توصیه های آن ها در جهت برقرای نظم و ایجاد ارامش در بین زوار است.

وی افزود: امیدوارم با مجموعه اقداماتی که در حد توان و به صورت اعتقادی از سوی مسئولان در جهت ایجاد شرایط رفاهی و خدماتی بهتر به زوار صورت گرفته، تا روز اربعین شرایط مناسبی را برای زیارت خوب توام با معنویت برای مردم ایجاد کنیم.

وزیر کشور در خصوص دریافت روادید نیز عنوان کرد: بارها توضیحات لازم را مطرح کرده ایم که امسال قطعا زائران باید با زوادید از مرز عبور کنند و به همین جهت ثبت نام سریعتر از سال گذشته در سایت مربوطه انجام می شود.

رحمانی فضلی در پایان تاکید کرد: از مردم خواستاریم بدون روادید به مرز مراجعه نکنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.