به گزارش تسنیم و به نقل از فدارسیون، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز (دوشنبه) همراه با علی کفاشیان، علیرضا اسدی به همراه امید جمالی از اردوی تیم فوتبال نوجوانان بازدید کردند.

تاج در ابتدا ضمن قدردانی و تشکر از حمید علیدوستی، سرمربی سابق نوجوانان خطاب به عباس چمنیان گفت: قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا و صعود به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ را به شما تبریک می‌گویم. وی سپس رو به بازیکنان این تیم گفت: آینده فوتبال کشور از آن شماست و فردای تیم ملی بزرگسالان را شما نوجوانان می‌سازید. فعالیت و حمایت از فوتبال نوجوانان ساختن آینده است و به هیچ‌وجه هزینه محسوب نمی‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ویژگی مثبت تیم شما این است که پس از آنکه نیمه اول دیدار با عربستان را واگذار کردید، به شرایط مسابقه برگشته و توانسته‌اید آن دیدار را با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود به پایان برسانید.

تاج با اشاره به دیدار بعدی تیم ملی گفت: کره‌شمالی حریف بعدی شماست و بایستی با نشان دادن شایستگی‌های خود از سد آن بگذرید و من این توانایی را در شما می‌بینم. باتوجه به بضاعت فدراسیون تا همین جا هم برای شما پاداش مناسبی پرداخت می‌شود و برای مسابقه فینال نیز هم برای شما پاداش در نظر گرفته خواهد شد. شما باید با نشان دادن شایستگی‌های خود آینده فوتبال کشور را از آن خود کنید.

وی افزد: تیم ملی فوتبال نوجوانان در شب عیدغدیر و با عنوان کاروان غدیر به این مسابقات اعزام شده و امیدواریم بتوانیم آخرین دیدار خود را در مسابقه فینال این رقابت‌ها پیش از ماه محرم به اتمام برسانیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.