به گزارش تسنیم، سیدحسن قاضی‌زاده‌‌هاشمی عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت در آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ارائه خدمات بهداشت و درمان در خوزستان مشکلات زیادی وجود دارد و این موضوع را چه در نخستین سفر رئیس‌جمهور به خوزستان و چه در حال حاضر بیان کرده و به آن اقرار می‌کنم.

وی با بیان اینکه در شهرهای مختلف خوزستان کمبودهای جدی وجود دارد، عنوان کرد: در بحث آب مشکلاتی در این استان وجود دارد و در بحث هوا نیز به همین شکل است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در حوزه درمان نیز کمبودها زیاد است، افزود: انتظار ما این است که دستگاه‌های مسئول به حوزه سلامت کمک کنند هر چند بخش سلامت خیلی جای کار دارد.

قاضی‌زاده‌‌هاشمی گفت: انتظار داریم تا منطقه آزاد اروند به یکی از قطب‌های آموزش پزشکی در منطقه تبدیل شود و به آموزش پزشکی منطقه کمک کند و مردم آبادان و خرمشهر نیز از برکات وجود این امکان بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تمام مراکز بهداشتی این منطقه تا آخر سال آینده با کمک سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت ساخته می‌شود، عنوان کرد: تعداد تخت‌ها نیز در این مدت زمان به ۲ برابر افزایش می‌یابد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.