به گزارش ایرنا ، پروفسور سمیعی عصر روز یکشنبه در این نشست که در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار شد با اشاره به اینکه این کانال را با همکاری نوه اش راه اندازی کرد، افزود: در این کانال به صورت تصویری با مردم گفت و گو کرده و تاکنون ۵۰۰ نفر به این کانال سر زدند و ۹۰ نفر نیز عضو فعال در این کانال شدند.
وی افزود : در این کانال مردم به خصوص دانشجویان می توانند سوالات پزشکی خود را مطرح کنند و به آنها پاسخ داده می شود.
رئیس فدراسیون جهانی انجمن مغز و اعصاب خاطرنشان کرد همچنین در این کانال دستاوردهای علمی روز پزشکی جهان را در اختیار دانشجویان قرار می دهد
سمیعی اظهار کرد : برخی افراد صفحه های زیادی به نام پروفسور سمیعی ایجاد کردند که هیچ یک از این صفحه ها و پیام های پزشکی آن مربوط به من نیست.
وی تمام پیام های پزشکی در صفحه اینستاگرام به نقل خودش را تکذیب کرد و از مردم خواست تا به این پیام ها توجهی نداشته باشند.
رئیس فدراسیون جهانی انجمن جراحی مغز و اعصاب روز یکشنبه با حضور در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)ساری وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن دیدار با اساتید و دانشجویان این دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداخت .
پروفسور مجید سمیعی در این دیدار سمت استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران را دریافت کرد و به مدت پنج سال استاد افتخاری این دانشگاه شد .
استان مازندران دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در بابل و ساری است .
دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مرکزیت ساری با بیش از هفت هزار دانشجو در ۱۱ مقطع و ۹۶ رشته تحصیلی بهره مند از ۳۸۲ عضو هیأت علمی است .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.