احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: طی امروز ابرناکی و بارش باران در بخشهایی از سواحل دریای خزر تداوم داشته که در سواحل شرقی دریای خزر گاهی با رعدوبرق همراه خواهد بود و دریای خزر نیز مواج است و همچنین طی امروز در استان های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز وقوع بارش پراکنده در گیلان انتظار می‌رود همچنین دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و بخش هایی از شرق و شمال هرمزگان نیز بارش پراکنده گاهی همراه با رعد وبرق پیش بینی می شود.

وظیفه با بیان اینکه روز یکشنبه به سبب وزش باد شدید، خلیج فارس مواج است، گفت: بررسی آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی پدیده گردوغبار را در شرق عراق نشان می دهد، بنابراین وقوع پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در مناطق مرزی استانهای نوار غربی کشور انتظار می رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز دوشنبه صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۳۰ و روز سه شنبه با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۳۱ خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.